Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Griekse motorflik rijdt 6-jarig meisje dood (https://forum.politics.be/showthread.php?t=148889)

An Arkos 5 januari 2011 20:57

Griekse motorflik rijdt 6-jarig meisje dood

Volgens ooggetuigen heeft een flik van de DIAS motorbrigade een 6-jarig Roma meisje overreden in Athene. Het meisje was met andere kinderen liedjes aan het zingen (zoals drie koningen hier).
Nog volgens ooggetuigen stopte de flik niet om het meisje te helpen.

De agent zal vervolgd worden, maar is nu vrijgelaten. Op de plaats waar het meisje stierf, kwamen mensen samen en vielen de politie aan.

http://www.occupiedlondon.org/blog/2...year-old-girl/

Derk de Tweede 6 januari 2011 11:51

Wat valt er over een triest ongeluk te debatteren ?
Het slachtoffer had ook een toerist kunnen zijn. Het enige wat de Griekse justitie moet uitzoeken is of die agent niet buiten zijn boekje is gegaan.

Caligula 6 januari 2011 11:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 5210035)
Het slachtoffer had ook een toerist kunnen zijn. Het enige wat de Griekse justitie moet uitzoeken is of die agent niet buiten zijn boekje is gegaan.

Niet stoppen, lijkt mij wel een of ander boekje buiten gaan :evil:

fox 6 januari 2011 11:57

Citaat:

Het gaat hier natuurlijk over iets anders hé. Extreem links laat uitschijnen dat het een "assassination" is, zodat ze weer eens een reden hebben om rel te schoppen. Een politieagent doet namelijk niets per ongeluk. Die vermoorden peuters met voorbedachte rade.

An Arkos 6 januari 2011 12:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 5210055)
Het gaat hier natuurlijk over iets anders hé. Extreem links laat uitschijnen dat het een "assassination" is, zodat ze weer eens een reden hebben om rel te schoppen. Een politieagent doet namelijk niets per ongeluk. Die vermoorden peuters met voorbedachte rade.

En hoe laat extreem links dat dan uitschijnen? waar in mijn openingpost bijvoorbeeld laat ik dat uitschijnen?

Wat ik wél laat uitschijnen is dat die flik een absolute klootzak is.

fox 6 januari 2011 12:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door An Arkos (Bericht 5210081)
En hoe laat extreem links dat dan uitschijnen? waar in mijn openingpost bijvoorbeeld laat ik dat uitschijnen?

U vindt het woordje "assassination" goed gekozen denk ik toch. Anders zou u toch geen link posten waar dat staat geschreven?

En u laat inderdaad uitschijnen dat deze flik een absolute klootzak is terwijl u geen flauw idee hebt wie de man is. Extreem links organiseert al jaren deze onsmakelijke klopjachten op politieagenten in Griekenland omwille van dat schietincident enkele jaren geleden, dus moet het niemand verwonderen dat agenten panikeren als ze een ongeluk veroorzaken.

Eigenzinnig 6 januari 2011 12:42

Citaat:

Aardig van u om te vermelden dat het romatuig al wraak heeft genomen met geweld tegen de politie..

Piero 6 januari 2011 12:58

[quote=An Arkos;5208695]Volgens ooggetuigen heeft een flik van de DIAS motorbrigade een 6-jarig Roma meisje overreden in Athene. Het meisje was met andere kinderen liedjes aan het zingen (zoals drie koningen hier).

Zoiets gebeurde in Nederland ook.

Citaat:

AMSTERDAM - 24 oktober 2009 14:48.
Een 41-jarige vrouw die donderdagmiddag in Amsterdam werd aangereden door een 32-jarige motoragent is in de nacht van vrijdag op zaterdag overleden aan haar verwondingen. Dat maakte het Openbaar Ministerie (OM) zaterdag bekend. http://www.nu.nl/algemeen/2108571/vr...otoragent.html
Als ik mij goed herinner reed hij volgens getuigen onverantwoord hard door de straat (zonder alarm of noodzaak) en dat was onverklaarbaar. Stress?

Caligula 6 januari 2011 13:15

[quote=Piero;5210221]
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door An Arkos (Bericht 5208695)
Volgens ooggetuigen heeft een flik van de DIAS motorbrigade een 6-jarig Roma meisje overreden in Athene. Het meisje was met andere kinderen liedjes aan het zingen (zoals drie koningen hier).

Zoiets gebeurde in Nederland ook.

Als ik mij goed herinner reed hij volgens getuigen onverantwoord hard door de straat (zonder alarm of noodzaak) en dat was onverklaarbaar. Stress?

honger, net papat met gekocht, einde shift , ...

UK lachen ze er niet mee
Citaat:

A former Metropolitan police officer who killed a pedestrian while on a personal errand in a patrol car has been jailed for six-and-a-half years.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/8326133.stm

An Arkos 6 januari 2011 13:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 5210093)
U vindt het woordje "assassination" goed gekozen denk ik toch. Anders zou u toch geen link posten waar dat staat geschreven?

En u laat inderdaad uitschijnen dat deze flik een absolute klootzak is terwijl u geen flauw idee hebt wie de man is. Extreem links organiseert al jaren deze onsmakelijke klopjachten op politieagenten in Griekenland omwille van dat schietincident enkele jaren geleden, dus moet het niemand verwonderen dat agenten panikeren als ze een ongeluk veroorzaken.

Schietincident?
Je bedoelt de koelbloedige moord op een 15-jarige door een elite-agent die lid was van fascistische groep?

donzigschaap 6 januari 2011 13:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 5210093)

Een agent die niet stopt als ie zelf een ongeval veroorzaakt vindt u normaal omdat een andere agent een jongen doodschoot? Mooie redenering.

D'ARTOIS 6 januari 2011 16:27

Citaat:

Zelfs dat zal niet gebeuren. Hooguit "Volgende keer beter uitkijken of sneller doorrijden."

Caligula 6 januari 2011 17:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door An Arkos (Bericht 5210313)
Schietincident?
Je bedoelt de koelbloedige moord op een 15-jarige door een elite-agent die lid was van fascistische groep?

eenmalig dus een incident.

louis1949 7 januari 2011 03:40

dat niet stoppen hangt er van af of daar een hoop roma in de buurt is,als je het ongeluk zou hebben om in borgerhout een marrocaans kind dood te rijden ook al is het niet jou schuld raad ik je ten stelligste aan om zo snel mogelijk naar het dichtsbijzijnd politikantoor te rijden voor je eigen goed en zeker niet te plaatse te blijven

louis1949 7 januari 2011 03:43

mannen doe normaal ,als je tussen dat volk een kind doodrijd en je stopt kan je het niet navertellen neem dat maar van mij aan

Carnivore 7 januari 2011 09:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door An Arkos (Bericht 5210313)
Schietincident?

bron?
1st voor "elite-agent".
2de voor "lid fascistische groepering"

Dank U

Carnivore 7 januari 2011 09:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door louis1949 (Bericht 5212032)
dat niet stoppen hangt er van af of daar een hoop roma in de buurt is,als je het ongeluk zou hebben om in borgerhout een marrocaans kind dood te rijden ook al is het niet jou schuld raad ik je ten stelligste aan om zo snel mogelijk naar het dichtsbijzijnd politikantoor te rijden voor je eigen goed en zeker niet te plaatse te blijven

zo is het

An Arkos 7 januari 2011 10:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Carnivore (Bericht 5212191)
bron?
1st voor "elite-agent".
2de voor "lid fascistische groepering"

Dank U

Nummer 1 had ik blijkbaar verkeerd gelezen, het was geen elite agent, wel een 'speciale agent'
http://en.wikipedia.org/wiki/Alexandros_Grigoropoulos

nummer 2, hij was lid van 'Gouden dageraad'
http://truth-reason-liberty.blogspot...ops-trial.html
http://garizo.blogspot.com/2008/12/e...on-killer.html

An Arkos 7 januari 2011 10:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door louis1949 (Bericht 5212034)
mannen doe normaal ,als je tussen dat volk een kind doodrijd en je stopt kan je het niet navertellen neem dat maar van mij aan

Waarom moeten we dat van jou aannemen?
Maar dus, als je een kind aanrijdt in de verkeerde buurt, moet je dus niet checken of dat kind nog leeft of niet, maar gewoon doorrijden?

Wisord 7 januari 2011 10:56

Citaat:

2

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be