![]() |
De nota VDL had maar twee doelstellingen
1. Voor rust zorgen zolang het Belgish EU voorzitterschap duurde
2. Pogen de NV-A (verder) te isoleren Mission 1: accomplished Mission 2: de toekomst zal het uitwijzen Ben ik juist? Wat heb ik gewonnen? Mvg, PP |
1) juist.
2) mislukt. |
dat is exact de mening van Maddens.
|
Met tsjeven moet je altijd opletten, maar ik durf stilletjes hopen dat men in die partij nu toch wel inziet dat zij verantwoording moeten afleggen aan de Vlamingen, punt.
|
Citaat:
zo dom zijn ze daar nu ook niet hoor. |
Citaat:
Welkom in de club. |
Citaat:
|
Het enigste wat ze geleerd hebben is dat ze aan dit tempo anders onder de S-PA zakken.
|
Die doelstellingen waren voor de oplettende medemens al lang duidelijk. Het voorzitterschap is een paar dagen afgelopen en het lijk komt boven water, zoveel is duidelijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
ik snap niet wat het probleem is met om de 2-3 jaar, desnoods elk jaar, verkiezingen te houden?
Zeker niet als ze zeggen dat men niet zomaar kan veranderen van niveau, dat men moet zetelen op de plaats waar men het laatst is verkozen. Uiteindelijk ga je er dan voor zorgen dat de verkiezingen voor de regionale parlementen over de regionale bevoegdheden gaat, die van het federaal parlement over de federale bevoegdheden en die van de gemeentes over gemeentelijke bevoegdheden. Wat is er mis met het vragen aan de bevolking hoe ze er over denken? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Op zich is er trouwens geen enkele reden waarom de verkiezingen voor het Vlaams parlement op hetzelfde tijdstip moeten gehouden worden dan die van het Waals parlement.
|
Citaat:
|
Johan Van Overtveldt
hoofdredacteur van Trends Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be