![]() |
ambras bij cd&v
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20110106_012
oei oei oei, de belgiscisten kunnen precies maar zuur lachen vandaag. Wandelend lijk Eyskens en hofnar Torfs roeren zich al |
:cheer: nu de andere partijen nog
|
Eyskens moet zwijgen. Hij is mede - verantwoordelijk voor het situatie waar wij nu in zitten.
Trouwens, die man is van een vorige eon. Een fossiel uit de tijd van de ééncelligen. Totaal wereldvreemd en alles behalve up-to-date met de huidige situatie. Wie gelooft die zombie nog? |
who the fuck is Eyskens?
|
ondertussen wordt CD&V in La Libre bestempeld als een Vlaams-nationalistische partij.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik hoop dat de SPA nu echt naar de 10-12% gaat, al durf ik me niet over de capaciteiten van hun mogelijke kiezers uitspreken...
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat ik me net afvroeg... Stel dat Kris Peeters (of nog andere vlaamsgezinde notabelen van onze oranje tjevenpartij) besluiten om naar de N-VA over te lopen. Wat voor effect zou dat hebben op de verkiezingsresultaten? |
Citaat:
|
Eyskens op de radio deze morgen :) :) Er zijn nog echte tsjeven.
(te beluisteren via deredactie.be) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
eyskes zal het binnenkort 'als vlaming' weer op mise-a-point ofzo mogen gaan uitleggen zeker; het vlaams standpunt gaan verdedigen!
|
Citaat:
|
De CD&V had geen andere keuze. Ze zien als ze de belgicistisch toer opgaan, dat ze verliezen, dus moeten ze de stoere Vlaming uithangen; Zonder NVA en verkiezingsnederlaag had de CD&V dat papierke aanvaard.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be