Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2010 en regeringsvorming (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=218)
-   -   ambras bij cd&v (https://forum.politics.be/showthread.php?t=148900)

vrijevlaming 6 januari 2011 08:58

ambras bij cd&v

http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20110106_012

oei oei oei, de belgiscisten kunnen precies maar zuur lachen vandaag. Wandelend lijk Eyskens en hofnar Torfs roeren zich al

De Juiste Gids 6 januari 2011 08:58

:cheer: nu de andere partijen nog

Schelfie 6 januari 2011 09:05

Eyskens moet zwijgen. Hij is mede - verantwoordelijk voor het situatie waar wij nu in zitten.
Trouwens, die man is van een vorige eon. Een fossiel uit de tijd van de ééncelligen. Totaal wereldvreemd en alles behalve up-to-date met de huidige situatie. Wie gelooft die zombie nog?

Jan Meuleman 6 januari 2011 09:10

who the fuck is Eyskens?

vlijmscherp 6 januari 2011 09:26

ondertussen wordt CD&V in La Libre bestempeld als een Vlaams-nationalistische partij.

den ambetantsten 6 januari 2011 09:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 5209659)
ondertussen wordt CD&V in La Libre bestempeld als een Vlaams-nationalistische partij.

Ja, de ontreddering was gisteren al af te lezen op 't gezicht van Caroline en Wouter. Je zag dat die mensen zich echt in de steek gelaten voelden door de tsjeven.

Bollywood 6 januari 2011 10:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door den ambetantsten (Bericht 5209665)
Ja, de ontreddering was gisteren al af te lezen op 't gezicht van Caroline en Wouter. Je zag dat die mensen zich echt in de steek gelaten voelden door de tsjeven.

Die denken waarschijnlijk "een echte tjevenstreek"

poekieJ 6 januari 2011 10:33

Ik hoop dat de SPA nu echt naar de 10-12% gaat, al durf ik me niet over de capaciteiten van hun mogelijke kiezers uitspreken...

respublica 6 januari 2011 10:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door poekieJ (Bericht 5209819)
Ik hoop dat de SPA nu echt naar de 10-12% gaat, al durf ik me niet over de capaciteiten van hun mogelijke kiezers uitspreken...

Ik denk dat veel van die kiezers nog liever de voeten van de koning kussen en vendelzwaaien met de Belgische vlag dan te zeggen dat ze Vlaming zijn... laat staan dan dat ze de Vlaamse belangen belangrijk zouden vinden.

poekieJ 6 januari 2011 10:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door respublica (Bericht 5209827)
Ik denk dat veel van die kiezers nog liever de voeten van de koning kussen en vendelzwaaien met de Belgische vlag dan te zeggen dat ze Vlaming zijn... laat staan dan dat ze de Vlaamse belangen belangrijk zouden vinden.

Je zou wel eens gelijk kunnen hebben. Het zou wel is kunnen helpen om op de dag van de verkiezingen de rusthuizen te vergrendelen, dat scheelt heel veel stemmen voor de SPA en de CD&V.

Wat ik me net afvroeg... Stel dat Kris Peeters (of nog andere vlaamsgezinde notabelen van onze oranje tjevenpartij) besluiten om naar de N-VA over te lopen. Wat voor effect zou dat hebben op de verkiezingsresultaten?

sjarel 6 januari 2011 10:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door poekieJ (Bericht 5209819)

Veel zal afhangen van wat ze met Frank VDB doen.

sjarel 6 januari 2011 11:07

Eyskens op de radio deze morgen :) :) Er zijn nog echte tsjeven.
(te beluisteren via deredactie.be)

lollysticky 6 januari 2011 11:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sjarel (Bericht 5209914)
Eyskens op de radio deze morgen :) :) Er zijn nog echte tsjeven.
(te beluisteren via deredactie.be)

waarom ze telkens die hofnar tevoorschijn halen; god zal het weten... maar het doet de CD&V meer kwaad dan goed telkens hij ten tonele verschijnt

Amon_Re 6 januari 2011 11:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan Meuleman (Bericht 5209609)
who the fuck is Eyskens?

Is van voor uwen tijd jongen

sjarel 6 januari 2011 11:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lollysticky (Bericht 5209918)
waarom ze telkens die hofnar tevoorschijn halen; god zal het weten... maar het doet de CD&V meer kwaad dan goed telkens hij ten tonele verschijnt

Hij vindt de nota dus ontzettend goed :lol:

Amon_Re 6 januari 2011 11:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bollywood (Bericht 5209816)
Die denken waarschijnlijk "een echte tjevenstreek"

:lol:

lollysticky 6 januari 2011 11:14

eyskes zal het binnenkort 'als vlaming' weer op mise-a-point ofzo mogen gaan uitleggen zeker; het vlaams standpunt gaan verdedigen!

sjarel 6 januari 2011 11:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lollysticky (Bericht 5209934)
eyskes zal het binnenkort 'als vlaming' weer op mise-a-point ofzo mogen gaan uitleggen zeker; het vlaams standpunt gaan verdedigen!

Idd. Het onbegrip zal nog wat groter worden dan :) :)

Inno 6 januari 2011 11:17

De CD&V had geen andere keuze. Ze zien als ze de belgicistisch toer opgaan, dat ze verliezen, dus moeten ze de stoere Vlaming uithangen; Zonder NVA en verkiezingsnederlaag had de CD&V dat papierke aanvaard.

circe 6 januari 2011 11:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lollysticky (Bericht 5209918)

Zou onze rooie Pravda dat er niet om doen?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be