![]() |
di rupo klaar om de liberalen toe te laten
|
let op mijn woorden, ik heb het al eerder gezegd: ze gaan een regering vormen met de liberalen, en zonder n-va (en misschien zonder cd&v)
|
Citaat:
|
zalig... nu gaat het goe worden ze... Hopelijk laten ze den Olivier vaak op TV zijn zegske doen :)
Wie gaan ze dan allemaal in die regering steken? -> PS + SP.A -> MR (+ O.VLD denk ik dan...) -> Ecolo + Groen! -> Geen NVA -> CD&V? Zonder NVA? |
Jawadde, Reynders er bij halen, dan moet het echt wel dikke paniek zijn bij de P$...
|
Tot einde maart 2011 zal iedereen moeten leren duiken,
behalve CD&V en N-VA, wait and see ! |
VLD heeft al 'neen' gezegd (die weten nog zeer goed wat hen is overkomen op 13 juni ll).
MR wilt wel meedoen. |
Citaat:
|
Citaat:
Groen! - SP.A - Ø-VLD - VB - LDD is dus perfect mogelijk:evil: |
dan zitten ze met ps cdh ecolo groen spa en mr
dan blijft er van de spa geen spaander meer heel bij verkiezingen :lol: |
de key partij is nog altijd CD&V he?
indien die niet mee wilt, is dit een kabinet met een serieuze vlaamse minderheid; dan mogen ze SP.A en Groen! volgende keer vantussen de keien schrapen... Dat is electorale zelfmoord voor die partijen... |
Citaat:
|
Wanhoop en paniek.
Dat en blind blijven voor de realiteit natuurlijk. |
Dan wordt uitbreiding Brussel op het programma gezet.
Na het record "langste regeringsvorming" krijgen we dan het record "kortste regeringslevensduur". Grandioos dat we dat nog mogen meemaken. |
Ik denk vooral dat 't wishful thinking is van den Elio...
|
Wat een rare zet... Hoe gaan we ooit een akkoord over BHV vinden met de liberalen? Misschien is dit om een noodregering te creëren? Di Rupo lijkt wel in paniek???
|
blinde paniek gewoon. Dit zijn ze bij de franstaligen gewoon niet gewend, dat ze hun zin niet krijgen. We gaan nog goed lachen de komende dagen, weken
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hij zegt trouwens ook wat cd&v en nva zeiden: in de nota staan dingen die de ps niet wil aanvaarden. Waarom spreekt men daar niet van in de vlaamse pers?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be