![]() |
Was er iets op TV mss?
Er is hier tussen 22u en 22u45 niets gepost. Was er iets op TV mss dat we moesten zien?
|
Citaat:
|
Een documentaire over Dartmoor op de BBC
|
Dasm!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Paar slecht ingepakte dikzakmopjes. Oh, en ik denk ertussen ook een quiz waargenomen te hebben, maar ik ben niet zeker.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Da beest pist wat af ja, ... ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Een paar dagen geleden, mocht m toch Leffe, ... (ja er was niks anders, ... ) en zo nen hond moet ge geen gelegenheid geven, om voer of drank te ratten, Een kat is t zelfde, maar die blijven tenminste van uwen booz af, allee daar trekken ze hun neus toch voor op. Maar een Paard is wat dat betreft, echt wel de max, die eten roltabak, echt waar, we hadden er een die er zo bedreven in, was, dat hij het gewoon uit den achterzak van mijn vader zijn broek hapte. Bier mogen die beesten ook, bij een cafe aangekomen,... 3 pintjes, Ah ge zijt gulle toch maar met 2 (pa en zijne maat) ja, maar ons paard heeft ook dorst... 8-) |
Citaat:
Het effect was hilarisch. Trillend op haar poten al schijtend. Goe poeier. 8-) |
Citaat:
da beest was toch nie bezig met nen trip LSD naar binnen te werken of zo, ... Die beesten zijn slimmer jong, normaal gezien gaan die niks toxisch opvreten ... We hebben den onze wel eens serieus moeten verdoven, als die in zijn keef moet, dan wordt die onnozel dan kunt ge daar gene zak meer mee aanvangen, ik ben dan den enige die hem erin en eruit krijgt zonder aangevallen te worden, maar die blijft janken natuurlijk, ... kom hij moest lang vervoerd worden, dus hem maar een pilleke van de vetrinair gegeven, dat was niet genoeg, dus geeft madam hem nog maar een pilleke... dat beest heeft bekanst 12 uur aan een stuk getript, ... ja hij kon daar geen OD van krijgen hadden ze gezegd, ... volgens mij zweefde die op t randje van de coma, maar ja kom hij is t er toch uitgeraakt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be