![]() |
"Wie nota zomaar aanvaardt, is naief" - Kris Peeters
http://www.n-va.be/citaten/wie-nota-...rdt-na%C3%AFef
Nog maar eens wordt het overduidelijk dat er 2 CD&V's zijn. Peeters doet hier uitspraken die ik zelfs de meeste N-VAers niet zou zien doen. |
Laat dien mens doen.
Nu er eens wat CD&V'ers zijn die ballen beginnen te krijgen. |
Citaat:
Vlaanderen betaalt al 12.000.000.000 euro per jaar aan het Zuiden. Dit moet eerder minder dan meer worden. |
Citaat:
't is alleen dat ze zo dikwijls liegen hé. |
Citaat:
Maar als de franstaligen blijven zeggen dat ze niks mogen "verarmen", maar dus wel uit de ruif van die sales flamands blijven eten, hoe komt het dan dat we daar niks aan mogen doen? |
Citaat:
|
Citaat:
Er is steeds een iets-meer-Vlaamsgezinde minderheid geweest in het tsjevendom. Maar telkens opnieuw moesten die het loodje leggen voor de geilaards van de macht, die om op de koffie te mogen in Laeken, bereid zijn om hun taal- en cultuurgenoten te bedriegen. Het laatste grote voorbeeld was Leterme. Peeters leert blijkbaar iets vlugger. Hij dacht dat hij wel kon objectief en redelijk communiceren met de franstaligen, van 'gemeenschap tot gemeenschap', maar het enige resultaat dat hij kreeg, kwam aan gelijk een sjot tegen zijn kristelijke teelballen. En die ballen van Peeters zijn blijkbaar gevoeliger dan die van zijn illustere voorgangers in de tsjevengeschiedenis. Daarnaast denk ik ook dat een aantal tsjevenburgemeesters (en die zijn er nogal wat) goed beseffen welke financiën ze mislopen in hun gemeente, omdat de francofone burgemeesters steevast met de grootste hap gaan lopen. In ieder geval: mijn feestgevoelen gaat de laatste tijd alleen maar crescendo. |
Citaat:
Aldus wordt nogmaals duidelijk hoe belangrijk het Vlaams Belang is!:thumbsup: |
Citaat:
|
Citaat:
|
groot
Citaat:
|
dat groen! & sp-a bijster naïef is, bleek al eerder. Ze zijn er als de kippen bij om "ja" te zeggen.
Ik ben zeker dat gerichte mails naar sp-a partijkaart-houders om te beleggen in de mijnen van ex-dictators een hoog succes percentage hebben van toehappers |
Citaat:
Aiaiaiai, zo een kieken als partijvoorzitster... vrouwen in de politiek pushen... je ziet wat er van komt he... :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze is een plezier om naar te kijken ... maar helaas te radicaal om een condoom om te willen doen, ze wil het alleen puur volgens haar natuur, maar aids en syfilus zijn zo gegarandeerd jouw lot ... |
Ivoren torens, tv-quizzen en financiële crisissen
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat ook weer opvalt: niemand die erbij vertelt dat de man parlementslid was voor de Ø-VLD en notoir Belgi-cyst, en dat zijn boodschap niet die is van een neutrale professor die met enig gezag over economie spreekt, maar de propaganda van een politicus. Maar zo worden we door de Belgische pers in Vlaanderen dus constant bedrogen. Mensen met een duidelijke politieke agenda worden voorgesteld als professor, politoloog, minister van staat, expert of wat dan ook dat hen enig gezag toekent. Arme Vlaming. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be