Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   die zoete pijn (https://forum.politics.be/showthread.php?t=148971)

redwasp 7 januari 2011 16:33

die zoete pijn

vrede,

ik heb net een schitterende nacht achter de rug met de liefste jongen van dit halfrond. ik kan maar niet genoeg van hem krijgen en mis hem nu al vreselijk.

ik weet dat dit in het licht van de grote geo-politieke gebeurtenissen niet echt relevant lijkt, maar ik wou het even kwijt.

had ik overigens al vermeld hoe schattig hij is?

vrede,

redwasp

backfire 7 januari 2011 16:46

Fijn voor jou!
Wanneer zie je hem terug? Of 'ging hij wel eens terugbellen'?

Herr Flick 7 januari 2011 16:53

De vraag is of het voor hem even fijn was, ... ? ;-)

redwasp 7 januari 2011 17:03

vrede,

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door backfire (Bericht 5213330)
Fijn voor jou!
Wanneer zie je hem terug? Of 'ging hij wel eens terugbellen'?

ik hoop heel erg dat ik hem vanavond weer zie. misschien komt hij nog langs.

hij is hier echter al bijna heel de week geweest en ik denk dat hij nog een hoop andere dingen moet doen. hij zit eigenlijk ook een beetje in de blok en ik voel me een beetje schuldig dat hij door mij deze week niet echt veel gestudeerd heeft. (waarmee eindelijk bewezen is dat ik inderdaad een slechte invloed heb/ben)

als hij vanavond niet komt, zie ik hem als god het wil volgende week donderdag. een week lang zonder hem. ik zal behoorlijk wat afkickverschijnselen hebben, vrees ik.

vrede,

redwasp

Mitgard 7 januari 2011 17:03

Kun je misschien ook even vermelden wat je tot hiertoe op de solden gekocht hebt, redwasp?
Ook daar zijn we immers razend benieuwd naar.

redwasp 7 januari 2011 17:12

vrede,

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 5213394)
Kun je misschien ook even vermelden wat je tot hiertoe op de solden gekocht hebt, redwasp?
Ook daar zijn we immers razend benieuwd naar.

zijn er solden? was me compleet ontgaan deze week. nu ja, ik denk dat ik voorlopig niets nodig heb. alles wat ik wil heb ik (en zit nut te blokken).

vrede,

redwasp

suqar_7loe 7 januari 2011 17:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door redwasp (Bericht 5213421)
vrede,

zijn er solden? was me compleet ontgaan deze week. nu ja, ik denk dat ik voorlopig niets nodig heb. alles wat ik wil heb ik (en zit nut te blokken).

vrede,

redwasp

Ja, dat dacht ik ook maar er is altijd wel iets dat ge nodig hebt hoor. 4 paar hakken in elk een ander kleurke, 2 tassen (af en toe moet ge nekeer van kleurke veranderen he), een paar broeken enzovoorts..

Eigenlijk vind ik die solden smerige valstrikken. Alleen de zaken die ni afgeprijsd zijn staan me aan, de rest is vaak brol.

redwasp 7 januari 2011 17:33

vrede,

net even gecontroleerd. ik denk niet dat ik hakken of tassen nodig heb. ik ben ook helemaal niet goed in shoppen. ik denk dat ik daarvoor bepaalde kwabben in de hersenen mis.

vrede,

redwasp

Xenophon 7 januari 2011 17:35

Dat is goed nieuws.

En natuurlijk doet het pijn, het is daar niet voor gemaakt tenslotte.

Pelgrim 7 januari 2011 17:50

Fijn dat er toch mensen zijn die met de echte dingen in het leven bezig zijn :thumbsup:

Hertog van Gelre 7 januari 2011 17:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door redwasp (Bericht 5213286)
vrede,

ik heb net een schitterende nacht achter de rug met de liefste jongen van dit halfrond. ik kan maar niet genoeg van hem krijgen en mis hem nu al vreselijk.

ik weet dat dit in het licht van de grote geo-politieke gebeurtenissen niet echt relevant lijkt, maar ik wou het even kwijt.

vrede,

redwasp

Proficiat redwasp, speciaal voor jouw gevoel:
http://www.youtube.com/watch?v=0EogkLxbvtY

Caligula 7 januari 2011 18:17

Citaat:

vrede,

Waar doet het pijn?

Euhm, "jongen" +18 toch mag ik hopen :-P

Caligula 7 januari 2011 18:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5213430)
Ja, dat dacht ik ook maar er is altijd wel iets dat ge nodig hebt hoor. 4 paar hakken in elk een ander kleurke, 2 tassen (af en toe moet ge nekeer van kleurke veranderen he), een paar broeken enzovoorts..

Eigenlijk vind ik die solden smerige valstrikken. Alleen de zaken die ni afgeprijsd zijn staan me aan, de rest is vaak brol.

Gelukkig vor mij dan heb ik 5 paar schoenen in de solden gekocht aan 70%.
Yep , merken en model dit jaar.
Slim, gewoon mijn maat besteld via tze interwebs ..
Schoenen van 100 aan 30€ = :cheer:

Bobke 7 januari 2011 18:22

Citaat:

vrede,

vrede,

redwasp

Waart gij dat ? 8O

redwasp 7 januari 2011 18:32

vrede,

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke (Bericht 5213521)
Waart gij dat ? 8O

ik wel. gij?

vrede,

redwasp

Bobke 7 januari 2011 18:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door redwasp (Bericht 5213552)
vrede,

ik wel. gij?

vrede,

redwasp

Als de beschrijving klopt wel.

Caligula 7 januari 2011 18:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke (Bericht 5213559)
Als de beschrijving klopt wel.

zit je op een stoel?
Dan was je het niet. :-P

Bobke 7 januari 2011 20:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Caligula (Bericht 5213576)
zit je op een stoel?
Dan was je het niet. :-P

Maar ik ben wel de liefste jongen van dit halfrond.

Raf 7 januari 2011 20:27

Citaat:

vrede,

vrede,

redwasp

Ik ben erg blij voor je. Ik hoop voor jullie beiden dat het een 'blijvertje' wordt! ;-)

Xenophon 7 januari 2011 21:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 5213860)
Ik ben erg blij voor je. Ik hoop voor jullie beiden dat het een 'blijvertje' wordt! ;-)

Ik betwijfel het, als ik het goed begrijp kent hij niet eens het ventje zijn naam.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be