![]() |
die zoete pijn
vrede,
ik heb net een schitterende nacht achter de rug met de liefste jongen van dit halfrond. ik kan maar niet genoeg van hem krijgen en mis hem nu al vreselijk. ik weet dat dit in het licht van de grote geo-politieke gebeurtenissen niet echt relevant lijkt, maar ik wou het even kwijt. had ik overigens al vermeld hoe schattig hij is? vrede, redwasp |
Fijn voor jou!
Wanneer zie je hem terug? Of 'ging hij wel eens terugbellen'? |
De vraag is of het voor hem even fijn was, ... ? ;-)
|
vrede,
Citaat:
hij is hier echter al bijna heel de week geweest en ik denk dat hij nog een hoop andere dingen moet doen. hij zit eigenlijk ook een beetje in de blok en ik voel me een beetje schuldig dat hij door mij deze week niet echt veel gestudeerd heeft. (waarmee eindelijk bewezen is dat ik inderdaad een slechte invloed heb/ben) als hij vanavond niet komt, zie ik hem als god het wil volgende week donderdag. een week lang zonder hem. ik zal behoorlijk wat afkickverschijnselen hebben, vrees ik. vrede, redwasp |
Kun je misschien ook even vermelden wat je tot hiertoe op de solden gekocht hebt, redwasp?
Ook daar zijn we immers razend benieuwd naar. |
vrede,
Citaat:
vrede, redwasp |
Citaat:
Eigenlijk vind ik die solden smerige valstrikken. Alleen de zaken die ni afgeprijsd zijn staan me aan, de rest is vaak brol. |
vrede,
net even gecontroleerd. ik denk niet dat ik hakken of tassen nodig heb. ik ben ook helemaal niet goed in shoppen. ik denk dat ik daarvoor bepaalde kwabben in de hersenen mis. vrede, redwasp |
Dat is goed nieuws.
En natuurlijk doet het pijn, het is daar niet voor gemaakt tenslotte. |
Fijn dat er toch mensen zijn die met de echte dingen in het leven bezig zijn :thumbsup:
|
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=0EogkLxbvtY |
Citaat:
Euhm, "jongen" +18 toch mag ik hopen :-P |
Citaat:
Yep , merken en model dit jaar. Slim, gewoon mijn maat besteld via tze interwebs .. Schoenen van 100 aan 30€ = :cheer: |
Citaat:
|
vrede,
Citaat:
vrede, redwasp |
Citaat:
|
Citaat:
Dan was je het niet. :-P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be