![]() |
Politiek en kerk/moskee, welke relatie, vb. nieuwjaarsreceptie
Mijn oog viel op dit krantenartikel:
link: http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...p-leonard.aspx titel: Ook geen sp.a op nieuwjaarsreceptie van aartsbisschop Léonard Na groen, blijkt dus ook de spa het dermate oneens te zijn met streng pastoorke Leonard, dat ze "hou ons tegen of we gaan niet naar die nieuwjaarsreceptie". Waarom niet ? Niet akkoord met houding naar homo's en naar aids. Hoe zit het met de aanwezigheid van de groenen en sossen op recepties met islam-inslag ? Ik weet het niet. Dus verwijt ik (alweer) onze journalisten en onze kranten dat ze ons zeer onvolledig inlichten. |
Citaat:
Wie betaald die receptie ??... Mogen wij komen 'partycrashen' aangezien we dit betalen ?... Slagroomtaartjes gooien . :-D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zou iemand die op roept om katholieken al hun burgerrechten te ontnemen welkom zijn op de receptie van Léonard? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
"Gooi ze van de hoogste toren, met hun hoofden naar beneden" |
Van zo'n receptie blijf je toch niet weg? Lekker eten, goeie wijn...
|
Citaat:
Ge moet zelfs geen kinderoppas zoeken, want ook die kleinen worden toegelaten in hun rijk der hemelen .... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Staat groen trouwens open voor haar eigen stichter?
|
Citaat:
Ik ben geen fan van de SP.a, maar evenmin van die Léonard. |
vrede,
Citaat:
kunnen we daar uit concluderen dat alles rond de islam draait? vrede, redwasp |
Citaat:
Dan heb ik meer sympathie voor de PVDA. Die geven openlijk toe intolerant te zijn t.o.v. de praktisering van bepaalde levensovertuigingen en politieke ideeën. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Morgen betoging te Oostende tegen de opening van een nieuwe Moskee.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be