![]() |
La Libre : N-VA moet uit Vlaamse regering...
Ik hoop dat dit geen dubbele post is, ik zag het onderwerp nog niet in de lijst staan.
De Franstaligen denken dus dat ze niet alleen baas zijn van België, maar ook nog eens zich met de samenstelling van de Vlaamse regering kunnen bezighouden http://www.lalibre.be/actu/elections...ternative.html Citaat:
|
Het is veel erger. Deze uitspraak is blijkbaar van "Lieven De Winter, politologue flamand "
|
Ben je soms verbaasd hierover? Dat Vlaanderen geen winstkolonie van de Franstaligen wenst te zijn dringt bij sommigen niet door.
|
Citaat:
|
Wat een magere journalistiek !!
Want als zij willen de nva uit de Vlaamse regering wippen, wie zien zij dat dan wel doen ? Welke partijen in het Vlaams parlement denken zij dat bereid zullen zijn het regeerakkoord op te blazen, en op basis van welk argument waarvoor die Vlaamse regering en parlement bevoegd zijn ? Maar dat is natuurlijk niets komma niets terzake. De francofone suprematie moet bestendigd blijven, en daarvoor 'moeten de boeren plooien naar de wensen van de hoogste cultuurgmeenschap'. |
Citaat:
negeren. |
zeer bedenkelijk inderdaad, maar nogmaals stellen we vast dat de Franstalige pers wél voluit de kant kiest van hun vertegenwoordigers. De Vlaamse pers daarentegen...
|
Citaat:
Et quid des gouvernements régionaux ? Blablabla ...Ceci dit, je suis un peu étonné qu’on évoque déj�* cette possibilité de coalition alternative, car pour le moment, le valet noir est dans le camp du CD&V. Pour jouer ce jeu-l�*, le "Zwarte Piet" devrait arriver �* la N-VA. En Elio Di Rupo wordt de volgende BLACK JACK, cabisch ! |
Citaat:
* Dave Sinardet * Bert Kruismans en nu deze pipo. Allemaal staan ze klaar om hun eigen volk en cultuur belachelijk te maken, als ze er maar wat geld mee verdienen. |
weeral iemand dat op mijn repressie-lijstje mag voor later. Best de werking van mijn tondeuze eens beginnen controleren
|
Citaat:
En , oh, ja: zo lang er geen regering komt: géén centen voor Brussel... De paniek slaat om de franstalige harten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als ze willen dat N-VA volgende keer 40+% haalt moeten ze dat zeker doen. Hoe dom zijn die eigenlijk?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be