![]() |
nu doen politiekers ook sexueel misbruik...
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20110108_018
Er is een klacht over seksueel misbruik tegen pater Luc Versteylen, stichter van Agalev, ingediend. Dat vernam de VRT-nieuwsredactie 'uit goede bron' man toch,we zijn ons geloof al kwijt in de geestelijken, en nu waait het waarlijks over naar de politiek. straks advokaten, dokters en apothekers zeker ? |
Citaat:
Waarom denk ik dat de "roze balletten" nog wel eens terug boven komen drijven ...:? |
Politiekers doen al langer aan misbruik, bv. privileges voor mensen die een partijkaart hebben.
|
Had Versteylen niet gedurende lange tijd een quasi openlijke relatie met "zijn meid"?
|
Ik ben hier op een bepaalde manier wel wat van geschrokken, in de zin dat ik dat van een versteylen niet echt verwacht had.
Mogelijk is het pedofilie a la Daniel-Cohn Bendit (fractievoorzitter van de groenen in het EP), i.e. passend in het 'hippie-denken'. Na de katholieke kerk, tijd om bij de groenen eens de zaken uit te vlooien? http://yvespernet.wordpress.com/2010...ees-parlement/ |
'Anders gaan leven'. Ah nu snap ik het.
|
Citaat:
Go away visuals... :cry: |
Citaat:
Zoals het gros van de pastoors sinds de middeleeuwen, niet? Iets mis mee? |
mie struisvogels laat weten dat ze verbaasd is
uiteraard 't is een rage tegenwoordig, vogels die uit de lucht vallen |
Citaat:
|
Citaat:
Voor mijn part mag alles eens uitgemest worden. Schoon schip maken dus. |
Citaat:
|
Citaat:
Jaaaren later, toen de zogezegd misbruikte kindjes van de notaris, volwassen geworden waren, heeft een van hen toch zijn versie van de feiten gegeven: zijn vader had hem en zijn broer nooit ofte nooit misbruikt. Denkt ge dat er verontschuldigingen gekomen zijn van de kant van dat rioolbladje ? Van de kant van de betrokken kruisvaarders-journalisten destijds, of van de hoofdredactie van nu ? Toegeven dat ze misleid waren door mevr. de notaris die in (v)echtscheiding valse beschuldigingen geuit had ? Neen. Nog erger dan Danneels en Leonard heden ten dage: ijskoud en zeer hautain. De linkse kerk is de ergste van allemaal. Edit: ik wou mijn geheugen eens checken en zie: http://nl.wikipedia.org/wiki/Notaris_X |
Agalev, de partij die jarenlang gestreden heeft om de 'vuile mestkevers' achter een cordon te krijgen, is dus opgericht door een pervert. Waarvan akte.
|
Het gaat om een klacht, er is nog geen schuld bewezen of een rechterlijke uitspraak gedaan.
In een rechtstaat ben je naar het schijnt onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Nu weet ik ook wel uit ervaring dat dat niet waar is, maar laten we toch even de schijn ophouden. |
Citaat:
Maar toch , hij heeft zelf al ontslag genomen en zo , een briefke geschreven ... Ik denk dat hij de bui wel voelt hangen .... Grensverleggende lichaamsbeleving ...:? |
Dit verbaast me weinig.
|
Ik hoor het "wir haben es nicht gewust" van Groen! al komen.
|
Progressieve communisten en sex ...één en één is ook twee.
|
Citaat:
Uit je artikel : Versteylen lag aan de basis van de groene beweging Agalev, die later uitmondde in de oprichting van de politieke partij. Zelf is hij nooit lid geweest van de partij Agalev, het huidige Groen!. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be