![]() |
BUB RADIO 1 GROOT GELIJK.
De kans is zeer reeel dat BUB in het brusselse een zetel pakt bij de volgende verkiezingen,zoveel is zeker. Wat wel opvalt dat bij de tussenkomsten op het programma groot gelijk ook vanuit Limburg een zekere interesse is voor deze partij voornamelijk voor hun programmapunten en hun uitspraak" minder verdeeldheid meer Belgie". De personen die aan het woord waren zijn de verdere verschraling van het huidige politieke landschap meer dan beu en hekelen de verspilling van miljoenen euro die al de regeringen en deelregeringen jaarlijks opslorpen. Gil Marien |
Citaat:
|
Citaat:
buaaaahahahahahahhahahahahahha dat kunnen ze toch niet menen :lol: |
Citaat:
|
1 zetel zou al een heuse prestatie zijn. Het VB heeft er tien jaar over gedaan om van 1 naar 2 zetels te gaan.
|
Ik heb het programa gehoord, er belde een man uit Limburg die zei wel B.U.B. te gaan stemmen.
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De eerste zetel is de moeilijkste. Dat weet elke politicus. Of we er één gaan halen in Brussel zal ervan afhangen hoeveel zendtijd we krijgen in de Franstalige media. Momenteel nog quasi niets.
|
Citaat:
|
Citaat:
Met zijn 2462 stemmen over HEEL Brussel-Halle-Vilvoorde, zou de BUB 2 �* 3 keer meer stemmen moeten halen eer ze een kans maken :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb het ook gehoord. Ik blijf het zeggen: de BuB zal door al deze media-aandacht (ook in de kranten en zo) zeker en vast vooruitgaan.
|
Citaat:
Patriot! had dat niet goed begrepen, en dacht dat ik dat deed om de BUB te discrediteren, en zette prompt het N-VA logo als zijn avatar. Tof hee? :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
trouwens, uw parlementair handtekening die ge aan N-VA gevraagd hebt voor het indienen van uw kiezerslijsten, graag gedaan :wink: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be