![]() |
Sluiten van oude irrelevante draden
Ik stel voor dat men oude draden die niet meer actueel zijn sluit voor reacties.
Of dat men er tenminste voor zorgt dat die niet meer vervuild worden door irrelevante vragenstellingen aan non-actieve forumleden waarvan men weet dat deze nooit meer reageren. Dat is pure forumvervuiling |
Tegen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wil ik alle actuele draden eens systematisch verbannen naar de achterkant door dagelijks oude draden op de voorgrond te zetten ? Met als enig doel een imaginaire score van views en reacties te verbeteren en mijzelf zolang mogelijk in het centrum van de aandacht te houden . |
Citaat:
|
Citaat:
Kan iemand even een contra argument geven dat ergens op slaat of zijn de reacties puur pro/contra persoonlijk ? |
Citaat:
|
Citaat:
Eigenlijk maak het niet uit voor mij. Of die draden nu worden gesloten of niet. Enerzijds ben ik voorstander, anderzijds dan weer niet. |
Citaat:
|
Citaat:
Bedoel je zoiets ?..een monoloog van flooding met de intentie van 'opmerkingen' uit te lokken Of dit ? http://forum.politics.be/showpost.ph...18&postcount=1 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Forumvervuiling, doe eens normaal. Klik er niet op als je het niet wil lezen. Straks mag een mens hier geen topics meer opstarten of t is vervuiling.
|
Citaat:
Mischien moet HLN online ook maar artikels van een paar jaar terug op zijn frontpage zetten..iedereen puzzelt toch graag nietwaar.. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be