![]() |
FORTIS-zichtrekening : ze mogen het hebben !
Vandaag bekeek ik eens de 3-maandelijkse interest-afrekening van mijn FORTIS-zichtrekening (tussen 01-10 en 31-12-10).
Hierbij dient genoteerd dat de rekening in die periode nooit lager stond dan 500 EUR (het gemiddelde zat overigens steevast boven de 3.000 EUR). Afrekening : - bruto interest : + 1,15 EUR - kosten berekening interest : - 12,39 EUR Netto interest : - 11,24 EUR Hoe kan ik de bank diets maken dat ze zelfs mijn interest niet meer hoéven te berekenen !? :evil: |
Nogal logisch als het om een zichtrekening gaat ...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind het bevreemdend dat deze praktijk geluidloos kan gehanteerd worden door dergelijke banken. Waarom reageert niemand ? |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Service Pack is eigenlijk nog gunstiger, zeker als men met 2 personen* is. En af en toe een mini-reisje* laat reserveren via Service Pack Men kan een simulatie invullen dan weet men het: Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bij Argenta niets van dergelijke kosten. 8-) Mijn reactie op hun is er degelijk en dat is weggaan. Maar aan mij alleen zullen ze het niet voelen... |
Citaat:
Rek in hun gat steken , leve Argenta |
Citaat:
Ik stel dus voor dat FORTIS op de zichtrekeningen gewoon géén intrest meer geeft en deze dus ook niet meer "berekent" ! |
Citaat:
Jaarlijkse intrest 2% Even onder nul op rek. met ruim genoeg spaarcenten= 17% intrest betalen! |
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
Te klein om te redden als de hemelsluizen opengaan. |
Citaat:
of heb je meer als 100.000 euro op één bank ? volgens mij staat zelfs de kleinste bank of spaarkas hierop: Citaat:
Citaat:
|
Argenta is geen systeembank en wordt dus niet gered in geval van crisis.
Je bent er dus niet gerust als klant. Da's alles dat ik wou melden. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be