![]() |
Bepaalde construct
Er dwaalt een irritante construct rond op het verkiezingen2010-subforum die alle posts na kijkt op spellingsfouten.
Als we willen dat onze posts spellingfoutenvrij zijn, zullen we die zelf wel nakijken. :evil: |
Citaat:
meer fauten schreive dan |
Komaan, die mens bedoelt het goed. Ik ben een voorstander!
|
Citaat:
|
Citaat:
Mensen die mijn spellingcheck niet willen zien, kunnen me plaatsen op de negeerlijst. Mensen die graag mijn spellingcheck zien, maar niet zelf verbeterd wensen te worden, kunnen me dit in een privébericht vragen. Voor elk wat wils, niemand hoeft hier een slecht gevoel bij te hebben |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(Om welke reden vermoed je dat dat mijn carrière spoedig zal eindigen op dit forum?) |
Ik stel voor dat ge u eens bezighoudt met De Schoofzak. Daar is zóveel werk aan dat ge nog jarenlang plezier zult hebben. En intussen heb je geen tijd meer voor ons ;-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Inderdaad, fingerspitzengefühl is een volledig correct Nederlands woord ;-). (Dan wel zonder hoofdletter, in tegenstelling tot het Duitse equivalent)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
To check or not to check.
|
Ik heb hier een dot van een topic waarin je je spellingsgewijs naar hartenlust kan uitleven: http://forum.politics.be/showthread.php?t=148627
Dat wordt wel een voltijdse job. :-D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be