![]() |
Verbaasd
Ik ben erg verbaasd dat niemand hier enige aandacht aan besteedt op het forum. Ik had hier toch reacties op verwacht. Maar ja, velen denken nog altijd dat stemmen op Vlaams belang geen énkele zin heeft...
Citaat:
|
Erger nog : stemmen op het VB maakt alles nog triestiger dan het al draait in Vlaanderen. Domste partij ooit.
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat betreft het feit dat ze die niet over de grens smijten, verwonderd dat je nog? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het verwondert mij dat ik hier niets over terugvond op het forum. Ik had verwacht dat er hierover al een discussie bezig zou zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het VB is de motor achter het N-VA. Niet doorwegen op de politiek volgens sommige? Bartje weet maar al te goed hoe de VU de vernieling ingegaan is en dat wil hij vast niet zien gebeuren met de N-VA. Dus,... veel succes als ge hem onder de knoet wil krijgen. En dat allemaal door de stok achter de deur, genaamd VB. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
wilt* (http://taaltelefoon.vlaanderen.be/nl...id=1695&order=) |
Citaat:
Elk dossier dat niet aanvaard wordt leidt tot uitwijzing binnen de 5 dagen. Al die mensen worden dan gewoon gedumpt in Brussel... Geen kat die dat bekommerd. Die toestand is al minimum vanaf 2004. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be