![]() |
Lijsttrekker islampartij laat neefje poseren met vuurwapens
Link naar het artikel:
http://www.clint.be/nieuws/lijsttrek...met-vuurwapens ![]() Delikaya, lijsttrekker van de partij Islam Democraten in Den Haag, plaatste op zijn Hyves-pagina een foto van zijn neefje uit Duitsland. Hij beschrijft deze foto als volgt: Citaat:
Zou het werkelijk niets te maken hebben met het goedkeuren van geweld? Staat integratie gelijk aan haat tegen ongelovigen? |
Citaat:
|
Citaat:
De vraag over 'integratie en haat tegen ongelovigen' begrijp ik niet. Ik zie geen verband tussen die vraag en het bericht in de krant of op Hyves. |
Citaat:
Nu de crimi's = snotter met 2 wapens tegen zijn kop? Die foto lijkt meer op een nagespeelde hiphop clip maar voor de rest onzin uiterard. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:thumbsup:
Citaat:
|
Beetje rare foto, die geweren op zichzelf houden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
@Xing Ho
Dat herinnerd mij er aan dat ik al een tijdje rond loop met de gedachte dat democratie niet goed werkt en dat democratie weerloos is tegen fundamentalisme. De democratie zou moeten ombuigen naar autocratie. Ik voel wel wat voor een verlicht despotisme. Het vergt maar een kleine aanpassing in de grondwet. Dan kunnen corrupte ambtenaren worden bestraft in plaats van bevorderd en dan wordt elke vorm van fundamentalisme veroordeeld als staatsgevaarlijk en landverraad. Dan worden we allemaal vrienden van elkaar, alhoewel allemaal met een pistool tegen elkaars hoofd. |
Citaat:
Het is Delikaya zelf die verklaart dat het niks te maken heeft met het goedkeuren van geweld en wapens. Dat is wel een vreemde opmerking he van de lijsttrekker van de islampartij? Hoe komt hij eigenlijk bij die opmerking? Want u ziet het duidelijk niet. Bent u ook een blinde? |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
Hoe komt Delikaya bij die opmerking? Misschien omdat hij kritiek kreeg op die foto? Maar goed, wat betekent het volgens U? |
Citaat:
Dat de gangstercultuur doodnormaal is in dat milieu. |
Citaat:
Is dat de hele nieuwswaarde van dit bericht of is er meer? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be