![]() |
"Koning kan uit vijf sporen kiezen"
"Koning kan uit vijf sporen kiezen" (Standaard)
En dat terwijl de hele zaak allang ontspoord is. Zal er nog ooit wel een Belgische trein rijden ? Op die vraag antwoord ik: Ja. Helaas. Met als gevolg de ene ontsporing na de andere. Zodat er altijd maar sporen moeten bijgelegd worden. |
De vraag is wat je als rijden beschouwt natuurlijk. Om de haverklap het spoor dat opbreekt, personeel dat uit de trein springt etc. zou ik niet rijden noemen.
|
Journalisten hebben toch een bijzonder groot onvermogen om buiten het kader te denken.
|
De Koning besluit de locomotief te vervangen door een unimog met van die spoorzijwieltjes.
|
Gezien de toestand van ons spoorwegennet vrees ik weer het ergste ;)
|
In het echte leven rijdt een trein over het spoor dat gelegd is.
In Belgiƫ dient het spoor te gaan in de richting die de trein wenst. Zo werken treinen natuurlijk niet. |
Citaat:
Trouwens de eerste spoorlijn op het vaste continent was een Belgische: Mechelen - Brussel, heen en weer ;) |
Citaat:
En de laatste wagon is systematisch voorbehouden. Voor transfert-centjes. |
Citaat:
|
hopelijk, als die trein ooit nog rijdt (wat ik niet hoop) rijdt hij niet op het belgische spoornet of we zijn weer vertrokken voor enkele jaren vertraging
|
De zelfde machinist , moet voor dezelfde locomotief maar geld gaan zoeken om reserve stukken en kolen te kunnen kopen, ...
Dat die machinist ontslag nemend is, is een klein detail... |
Citaat:
Op dit moment maakt het toch niet veel uit WIE ze opstelt. Trouwens die WIE, zal ook weinig verschil betekenen voor het resultaat. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be