![]() |
Uit de kast
Het moet er maar eens van komen, maar uh... ik wou dus uit de kast komen.
Ik weet niet goed hoe ik het moet brengen maar ja, ik ben dus hetero. Ik weet dat dat tegenwoordig helemaal niet "cool" of zo is, maar ik kan d'r ook niks aan doen. Ik val nou eenmaal op vrouwen. Iemand die weet hoe ik dit het beste aan mijn ouders en familie kan vertellen zonder hun hart te breken? Alvast bedankt he! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Niet vertellen ! Tenzij je ouders "van den ouwen tijd" en bijgevolg ook allebei overtuigd hetero zijn .
Alleszins : sterkte ! |
vrede,
Citaat:
vrede, redwasp |
Bart Homo?
Mister Gay Vlaanderen http://www.nieuwsblad.be/article/det...40629_01159559 Bart Dewever komt uit de kast. |
Ik kom uit de kast en...
...het blijkt dat er geen snoep meer in ligt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben echt ontroerd wanneer ik zulke topics lees. Zulk een tragisch lot. Weten we of de topicstarter zijn ouders die afwijking van hun zoon aanvaard hebben?
|
Is hij verbannen omdat hij hetero is? :(
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar neen, da's genen hete roo, die zit vaak tussen homo's, mss zelfs te veel. Binnenkort bloeit er mss nog iets tussen Bartje en Raf of Demper...8O |
Ik hoor dat zo vaak "uit de kast" komen. Wat ik me afvraag, uit welke kast? Uit mijn kasten komt nooit iemand, niet uit de kleerkast, niet uit de wandkast, niet uit de keukenkast, niet uit de bureaukast ... :-( Waar is die kast?
|
Citaat:
|
Citaat:
OF zou het te maken hebben met de Engelse uitdrukking "a skeleton in the closet"? Vergelijkbaar met onze "de lijken vallen uit de kast"? Waarin een "lijk" staat voor een lang verborgen geheim. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be