![]() |
Van Groen! naar N-VA
Jan Dhaene, gewezen Europarlementslid voor Agalev, stapt over naar N-VA. Hij zat tot eind 2009 voor sp.a in de OCMW-raad in Kortrijk.
Zijn overstap van Groen! naar sp.a betreurt Dhaene naar eigen zeggen. Of weer een opportunist die door N-VA met open armen wordt ontvangen. Hoe lang kan dit nog duren? http://www.standaard.be/artikel/deta...kelid=1N34R4RG |
Het moet pijn doen hier en daar...
|
Agalev -> SP.a -> N-VA :?
Geef toe, een consequent ideologisch parcours kan men dit niet noemen. De N-VA zou haar personeelsbeleid eens wat mogen verstrakken, of ze komen in Dedeckeriaanse toestanden terecht. |
Citaat:
|
Misschien heeft die mens gewoon andere prioriteiten?
Er zijn genoeg linksen die op N-VA stemmen, omdat ze het klassieker links-rechts gedoe ondergeschikt vinden aan de communautaire kwestie. |
Citaat:
Volgende verkiezingen zou ik weer een split vote kunnen doen. De N-VA heeft dan een serieus streepje voor. Ten koste van wie, dat is de vraag dan. :-) PS: Bart Staes |
Citaat:
|
Citaat:
Al bij al bleef het te rechts, te gegijzeld door enkele Antwerpse opportunisten (�* la Boonen), en vooral té VB. Dat laatste was de druppel. Enkele jaren partijloos geweest, en dan maar gesetteld. :-) |
Citaat:
|
Op lange termijn zal N-VA hopelijk niet meer nodig zijn. (Lees: wanneer België gesplitst is)
|
Citaat:
Komende van de liberalen: ik kan mij er inderdaad iets bij voorstellen. Allemaal één extreem progressief pot nat. |
Citaat:
U weet wat NVA met die mannen doet. Die stuurt het naar de Europese vetpotten in Europa....................en wat is die man yep ex-europarlementslid. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
als dat opgelost is, kan het zijn dat die op andere partijen gaan stemmen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar omwille van platte kortetermijn belangen op electoraal vlak kiezen zowel N-VA als VB nog steeds voor rechts-libeale onzin op economisch vlak. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be