![]() |
Welke opleiding heeft U genoten ?
8-)
|
Op dit eigenste ogenblik geniet ik van een opleiding Cognos Report Studio Advanced 2.
|
Ik zou graag nog een korte opleiding volgen die mij werkzekerheid zou bieden. Maar ik zou niet weten welke.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
TSO: Textielscheikunde.
Graduaat informatica. Licentiaat Scheikunde. Bijna doctoraat Scheikunde (nog een maand of 2, 3). En in m'n vrije tijd: 13 jaar muziekschool en nog een jaar Arabisch en Duits. |
Genoten zou ik echt niet zeggen.
|
Citaat:
Hoe heb je die overstap van informatica naar scheikunde kunnen doen ? Schakeljaar ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
licentie scheikunde, aggregaat scheikunde.
Ik ben momenteel op mijn eigen mijn kennis van wiskunde aan het bijschaven. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Na jarenlang opgekweekt te zijn aan een paar universiteiten en eerder duistere instituten ben ik nu de fiere bezitter van een diploma dat mij de finesses heeft bijgebracht rond de "Procédures de Décaissement de la Banque Africaine de Développement", uitgave Yaoundé 2009. Da's mijn voorlopige en eerder kurkdroge hoogtepunt.
Ik mag ook lesgeven in mijn eigen groene academie in Kameroen. Want ik ben daar den baas van. En dat betaalt heel slecht, al dat geprobeer in Afrika. |
Maar ooit komt mijn dagje wel.
|
Citaat:
|
Citaat:
Je denkkader vind ik heel interessant. :) En heel veel respect! Super! :) (Ik ken trouwens iemand van die kanten die zoekt achter een groen doctoraat). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be