![]() |
Het zal mij een worst wezen (De Wever)
Waarom zou een rasechte Vlaams Nationalist wakker liggen over het wel of niet slagen van een nieuwe Belgische regering?
Ik ken geen enkele reden Reden te meer om te zeggen dat het gros van de andere partijen DROMERS zijn. Wat De Wever aan het doen is (en hij speelt het goed) om alles zo veel mogelijk tegen te spreken in het belang van de Vlaming en dit zo dicht mogelijk tegen de Gemeenteraadsverkiezingen van 2012. Zijn doel is het Burgemeesterschap van Antwerpen Niet meer of minder |
Het zal mij een worst wezen wat zijn doel is, zolang hij maar onze belangen verdedigt.
|
"Rasechte"?
Welk belang heeft dat, dat ge het nodig vindt dat te vermelden?(Dank u Spellingchecker, hopelijk nooit meer dt fouten.) |
Citaat:
Wat een onzin. Hij werkt zich dus uit de naad om het burgemeesterschap van Antwerpen in de wacht te slepen terwijl hij zonder enig probleem premier van dit land kon worden. Zo belangrijk is Antwerpen nu ook weer niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het zal mij een worst wezen.
|
Citaat:
|
Op dit moment is er weinig anders waar hij zich op kan profileren.
De clash van 2012 gaat sowieso meer weg hebben van Amerikaanse presidentsverkiezingen dan gemeenteraadsverkiezingen dus hij zet de campagne alvast in door zich als groot en standvastig staatsman te profileren. |
Citaat:
|
Citaat:
Hebben de Antwerpenaren misschien geen recht op een goede burgemeester ? Toch is het een dikke leugen. Mijn grootvader zou zeggen: ik eet mijn klak op, als het Weverke voor burgemeester van A gaat. Ik moet dus iets aangepast vinden. Mijn laptop in de vaatwasmachine, als het Weverke ... |
Citaat:
En als dat doel het verdedigen van onze belangen is dat ben ik het graag eens met u. Het wordt tijd dat we inderdaad iemand hebben met haar op zijn tanden. |
Worst ja, soms wel lekker, als Belgie maar kapot gaat, dat is alles wat belangrijk is.
|
Citaat:
1: eigen belang 2: familie 3: vrienden 4: al de rest. |
Citaat:
2) Ons geld ==> Wallonistan 3) Het verleden is niet zo koosjer |
Citaat:
|
De Messias? Belachelijk.
Typisch zuur van marginale coburgh zuigers. De Vlaamse Nelson Mandela klopt wel. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be