![]() |
bewakingsfirma zoomt op decolleté : schending privacy ?
http://www.nieuwsblad.be/article/det...leid=GKQ34T7VO
prachtig hé, hoe mannen zich zo laten om te tuin leiden door een decolleté. Dat wil zeggen als je wilt stelen binnen de omtrek van zo'n madammeke dat dit zonder probleem moet lukken... anderzijds wil dit ook zeggen dat de privacy commissie er weer een staartje zal van maken, en dat het meest beknopte land in de wereld waar dankzij deze commissie die zowat alles verbiedt dat mogelijk zou moeten zijn, er weer een wetje bijgemaakt gaat worden. Misschien moeten ze nu straks intelligente software installeren die deze damekes hun decollete fotoshopped en wat platter maakt... |
Camera's en waarom ze niet werken
|
Of ge nu met uw ogen loert of met een camera, waar is het verschil? Als ge zo rondloopt wordt ge bekeken.
Nu ik kan mij wel inbeelden dat mediamarkt niet wil dat haar camera's en security personeel daarvoor gebruikt wordt. De beloerders hebben wel een fout gemaakt tov mediamarkt, maar niet tov die vrouwen. |
Citaat:
DAT is het verschil. |
Ik zie weinig nut in het begluren van burgers .
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bovendien hangen kijklustigen meestal niet aan ballonnetjes waardoor ze kunnen genieten van een vogelperspectief.... dat dit perspectief op zich al als problematisch en potentieel privacy-schending wordt ervaren staat buiten kijf : zie wetboek |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind dat de mevrouw niet slecht uit de beelden komt, en da's een prestatie ... meestal is de kwaliteit van zulke beelden zo slecht ...
|
Citaat:
|
Citaat:
Ooit op één van de eerste sexual harassment infomeetings, beweerde een collega dat ze het "toch zo vervelend" vond als haar mannelijke collega's in haar decolleté keken. Ik heb toen geantwoord dat ik zou verveeld zijn als ik met een zo uitgesproken décolleté rondliep en ze keken NIET. |
![]() jaja, eerst investeren ze in een push up, dan kopen ze van de 'grote borsten cremes' dan leggen ze geld op tafel voor een plastische chirurgie, en als ze dan nota bene met een decollete van 30cm vooruit rondlopen, dan klagen dat mannen hun ogen als magneten richting hun decolleté gaan ?? het lesly poppe effect is dus schending van privacy... mooi probeer maar te processen om die foto's van het web te krijgen... haar slagroomfoto's zijn weg, maar die foto's zijn gewoon public domain |
Citaat:
Op een gegeven moment wandel ik ergens met een vriendin van mij, nu moet ge weten, geen lelijk kind, en ze liet wel al eens iets zien ook... ;-) altijd heel uitdagend met zo nen blik van ... 8-) Toen viel mij dat eigenlijk maar op dat alle vrouwen jaloers , en zo van "wat is`t jong slet" haar stonden aan te kijken, en dat de venten zo van hun melk waren dat ze ergens zouden op zijn gelopen... Ik had zoiets van ... god laat mij niemand tegen komen die ik ken en die ik niet direct de situatie hier kan uitleggen. |
Citaat:
|
Citaat:
(maar dat is niet erg, nu kan ik want anders in mijn mond steken). Een vrouw kleedt zich met zo'n inkijk, om bekeken te worden. Niet kijken is dan wel beledigend. Een ding van bjoetie is a dzjoi forevver. De bewakers deden hun werk niet. Het camera-systeem ook niet, want anders zou het gelogd moeten worden, met 'verwittiging' dat er gekopieerd of gedownload wordt. (edit: het opslaan van de beelden op zich, vind ik ok. Men moet deze later kunnen bekijken om eventueel dieven edm te ontmaskeren. Maar het systeem moet beveiligd zijn tegen onrechtmatig lekken.) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be