![]() |
Vlaamsgezinde BV's
Nu alweer een hele resem zogenaamde BV's (van wie ik overigens nog nooit gehoord heb) hun liefde aan het vaderland hebben verklaart, is het misschien niet slecht om ook de andere zijde aan te kaarten.
Zijn er artiesten of gewoon bekende Vlamingen, die Vlaamsnationalistisch zijn, of minstens Vlaamse sympathieën hebben. 1) Jan Verheyen, is al meermaals op de VRT geweest in o.a. Terzake en Reyers Laat 2) Vic van Aelst, een bekende advocaat is tegenwoordig ook een BV 3) Vanessa Hoefkens opteerde voor een "scission" van de Rode Duivels, zij mag er dus ook bij 4)Pieter Aspe gaf in een interview (de humo geloof ik) openlijk toe dat België van hem mag splitsen .... 5)Urbanus 6) de leden van de strangers (levenden en gesneuvelden;-)) 7)... Zo, opdat deze lijst erg lang mag worden.:-P |
Urbanus? Al vind ik daar wel geen bewijs/voorbeeld van.
|
Iedereen ius een "goede vlaming" tot het tegendeel bewezen is ?
|
Mieke Bouve, actrice (uit o.a. 'Merlina' en 'Wittekerke')
|
|
Wat doet dit eigenlijk in K&K?
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die dikke, lelijke van Q music is ook een vlaamsnationalist.
|
Citaat:
|
Citaat:
Als je een goed idee hebt open ik een nieuwe draad, met de tot dan verzamelde bv's. |
De strangers
|
Hans Bourlon vertelde in de slimste mens vereerd te zijn dat die naast Bart de Wever zijn, dus het zou me niets verbazen moest die ook N-VA gestemd hebben.
|
Citaat:
Dus een en ander is in tegenspraak. |
Vlaamsegezinde BV's
Ik had dit ook bij K&K gezet, maar blijkbaar waren er die het daar niet helemaal vonden thuis horen, dus ik zet het hier ook maar even. Het gaat hier over de regeringsvorming en al wat erbij hoort, en de (veranderende) mentaliteit van (bekende) Vlamingen is zeker een gevolg/factor van de verkiezingen en al wat er sindsdien gebeurd is vind ik.
Nu alweer een hele resem zogenaamde BV's (van wie ik overigens nog nooit gehoord heb) hun liefde aan het vaderland hebben verklaart, is het misschien niet slecht om ook de andere zijde aan te kaarten. Zijn er artiesten of gewoon bekende Vlamingen, die Vlaamsnationalistisch zijn, of minstens Vlaamse sympathieën hebben. Deze zijn reeds "gevonden" 1) Jan Verheyen, is al meermaals op de VRT geweest in o.a. Terzake en Reyers Laat 2) Vic van Aelst, een bekende advocaat is tegenwoordig ook een BV 3) Vanessa Hoefkens opteerde voor een "scission" van de Rode Duivels, zij mag er dus ook bij 4)Pieter Aspe gaf in een interview (de humo geloof ik) openlijk toe dat België van hem mag splitsen .... 5)Urbanus 6) de leden van de strangers (levenden en gesneuvelden) 7)Hans Bourlon liet zich in de slimste mens ontvallen dat hij vereerd was naast BDW te zitten, dus het zou wel eens goed kunnen dat hij jongstleden ook op de NVA heeft gestemd. 8)... Zo, opdat deze lijst erg lang mag worden. __________________ |
Ik heb deze ook vanboven op het forum geplaatst. In enig opzicht is dat ook wel te verantwoorden.
|
Wat is het belang van zo'n lijstje?
|
Dien ene uit die kwis gisteren , nogal ne mollige... Bart of zoiet, klonk ook wel vrij Vlaamsgezind ... ;-)
|
Ik meen betrapt te hebben
Paul Jambers Goedele Liekens Bert Anciaux Jean Marie Dedecker Siegfried Bracke Louis Tobback Overigens zijn dit mensen die een Vlaams-Nederlandse toenadering niet afkerig zijn, ik extrapoleer daaruit dat zijn Vlaanderen gunstig gezind zijn binnen België |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be