Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2010 en regeringsvorming (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=218)
-   -   Laat uw baard groeien! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=149244)

HOUZEE ! 12 januari 2011 17:21

Laat uw baard groeien!

De Waalse acteur Benoît Poelvoorde, vooral bekend voor zijn rol in 'C'est arrivé près de chez vous', roept de Belgische mannen op om hun baard te laten groeien tot ons land een nieuwe regering heeft.

Hij is net zoals de Belgen de impasse meer dan beu.

Een zeer leuk en origineel initiatief. Ik ben vandaag al enkele mensen tegengekomen die meedoen en misschien op dit forum ook een oproep om uw baard te laten groeien.

Nu nog een alternatief bedenken voor ons, meisjes. Stoppen met waxen ? :lol:

Snerror 12 januari 2011 17:23

Kinderachtig initiatief.

den ambetantsten 12 januari 2011 17:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! (Bericht 5225428)
De Waalse acteur Benoît Poelvoorde, vooral bekend voor zijn rol in 'C'est arrivé près de chez vous', roept de Belgische mannen op om hun baard te laten groeien tot ons land een nieuwe regering heeft.

Een zeer leuk en origineel initiatief. Ik ben vandaag al enkele mensen tegengekomen die meedoen en misschien op dit forum ook een oproep om uw baard te laten groeien.

Nee, gewoon bij wijze van statement ook uwen baard laten groeien!

Bobke 12 januari 2011 17:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! (Bericht 5225428)

Hun snor laten groeien.

Snerror 12 januari 2011 17:27

Zich niet meer wassen tot er een regering is.

roger verhiest 12 januari 2011 17:30

Monty Pythons gewijs een valse baard dragen ?
Haar rood verven ?
Haar zwart verven ?
Haar blond verven ?

altijd met 3en naast elkaar lopen een zwart - geel- en roodharige ?

Ik heb nu wel een baard - maar persoonlijk vind ik het eigenlijk niet zo erg dat we geen regering hebben (eenlopende regering is beter dan een zittende). Het surrealistische van België is dat we stilletjesaan afglijden (?) naar een absolute monarchie, wat de aartsconservatieven onder ons en dus per definitie ook de NVA en het VB eigenlijk gezien hun ultramontaanse theorieën zeer welgevallig zou moeten zijn. Nog eventjes en de "oude vorstendommen" worden terug in ere hersteld : behalve Vlaanderen, Brabant, het Prinsbisdom Luik ook "heerlijkheden" zoals Baarle Hertog...

werk aan de winkel voor historici ; kwestie van de oude bestuursvormen weer nieuw leven in te blazen en .. de oude harde straffen voor misdaden ! Afwijkende meningen zoals ketters en politieke terug bestraffen door brandstapel en/of verbanning..

De uitzending op "man bijt hond" van de voettocht naar Compostella is een slinkse propaganda om de bevolking op deze toestanden voor te bereiden.

Het is allemaal een komplot om de huidige kroonprins Filips een uitzicht te verschaffen op de titel en de macht van Keizer van het 5de Heilige Roomse rijk der Duytsche Natie !

De Juiste Gids 12 januari 2011 17:30

Wat een kolder.

Fieseler 12 januari 2011 17:31

poelvoorde is mijns inziens op zijn retour...echter...de Franse filmwereld is zo dunbloedig dat hij (evenals de eindeloos afgezaagde Depardieux) zoveel krediet gaat krijgen in zovele films dat niemand er nog naar kijkt...

De Juiste Gids 12 januari 2011 17:34

:lolabove: spa-rood maakt het weer simpel: Laat de politieke partijen de schade betalen...

Vlaanderen Boven 12 januari 2011 17:36

Godverdomme, straks moet ik nog mijn baard afscheren om niet als belgicist aanzien te worden.

Maar dit zal wel evenveel succes hebben als de andere 'ludieke' acties.

roger verhiest 12 januari 2011 17:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven (Bericht 5225487)
Godverdomme, straks moet ik nog mijn baard afscheren om niet als belgicist aanzien te worden.

Maar dit zal wel evenveel succes hebben als de andere 'ludieke' acties.

Binnenkort verkiezingen : Stem Ludiek !

Ik vrees dat die partij reeds vooraf gesplitst zal worden in :

Gezond Ludieke Partij (GLP)
Radikaal Vlaams-Ludiek Front (RVF)
Front Ludique Francophone (FLF)
Belgisch Ludieke Unie (BLU)

laatstgenoemde krijgt slechts 0,00005 % van de stemmen en haalt geen kiesdrempel, maar schrijft dit forum vol met persberichten....

De Juiste Gids 12 januari 2011 17:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest (Bericht 5225510)
Binnenkort verkiezingen : Stem Ludiek !

Ik vrees dat die partij reeds vooraf gesplitst zal worden in :

Gezond Ludieke Partij (GLP)
Radikaal Vlaams-Ludiek Front (RVF)
Front Ludique Francophone (FLF)
Belgisch Ludieke Unie (BLU)

laatstgenoemde krijgt slechts 0,00005 % van de stemmen en haalt geen kiesdrempel, maar schrijft dit forum vol met persberichten....

:lol:

C uit W 12 januari 2011 17:46

Straks gaan de moslims nog hun baarden afscheren om niet geassocieerd te worden met dergelijke figuren.

bgf324 12 januari 2011 18:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C uit W (Bericht 5225513)
Straks gaan de moslims nog hun baarden afscheren om niet geassocieerd te worden met dergelijke figuren.

:lol:

den ambetantsten 12 januari 2011 18:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C uit W (Bericht 5225513)

Dit nieuws gaat zich snel verspreiden onder al qaeda-leden. Nergens kunt ge beter opgaan in de massa als in België...

Bollywood 12 januari 2011 18:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door den ambetantsten (Bericht 5225590)
Dit nieuws gaat zich snel verspreiden onder al qaeda-leden. Nergens kunt ge beter opgaan in de massa als in België...

² :lol:

Mr. Orange 12 januari 2011 18:14

Ik doe mee! Mijn gatbaard zal nog weliger tieren!

Zwartengeel 12 januari 2011 18:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Snerror (Bericht 5225462)
Zich niet meer wassen tot er een regering is.

Gaat me dat stinken in de duurdere wijken van Watermaal, Ukkel en Woluwe zeg.

pinarello 12 januari 2011 18:30

Kunnen we geen BV overtuigen zich kaal te scheren voor de goede zaak? of Phillipe Geubels inhuren als boegbeeld voor Vlaanderen

quercus 12 januari 2011 18:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke (Bericht 5225456)
Hun snor laten groeien.

Ik heb reeds meer dan veertig jaar een snor. Ben er zeer tevreden over.:lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be