![]() |
De man begint nu zelfs te dreigen: politieke instabiliteit!!!
Maar goed, de laatste peiling van de VRT en Le Soir (mei 2004): CD&V/N-VA: 29% (+3,2%) VLD-Vivant: 17,4% (-8%) SPA-Spirit: 23,3% (-0,2%) Vlaams Blok: 22,5% (+4,6%) Groen!: 6,2% (+2,3%) (tussen haakjes tov 2003). De Vlaamse oppositie wint dus maar liefst 7,8%. Uitermate positief... als het klopt. |
Citaat:
De juiste cijfers zijn: BUB: 88% (+87,09%) Alle andere partijen gaan ferm achteruit of worden definitief van de kaart geveegd. :lol: |
Interne VLD-pelingen tonen aan dat VLD 18% haalt en het Vlaams kartel 30%.
8) |
Citaat:
|
Citaat:
|
1 ding spreken jullie niet over: de vlaamse partij is de grootste winnaar en dat zal blijken!
en ook een winst voor het vlaamse-klucht-kartel. |
Citaat:
CD&V/N-VA: 29% (+2,3%) (voor N-VA helft VU gepakt, en dan ben ik vriendelijk voor NVG, want ik had CVP alleen kunnen pakken) VLD-Vivant: 17,4% (-6,6%) SPA-Spirit: 23,3% (+3,6%) Vlaams Blok: 22,5% (+7%) Groen!: 6,2% (-5,4%) De Vlaamse oppositie wint 9,3% (ipv 7,8%) dankzij de muggenzifter NVG... |
Citaat:
|
Citaat:
misschien moet ik wel zeggen: de echte vlaamse partij, duidelijker ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Oja ik wil gerust van nationaliteit veranderen, zo staat op mijn identiteitskaart de grootste fout: Belg Mja dat zal voor binnen enkele jaren zijn: Vlaming :) |
Citaat:
|
't ziet er niet goed uit voor Verhofstadt?? Allez gij, hij is de grootste kanshebber op de positie van Europese Commissie-voorzitter!
|
Citaat:
Inderdaad, mijn cijfers gingen uit van de veronderstelling dat Verhofstadt een teamspeler is, maar dat is ie niet. Voor hem persoonlijk ziet het er zonnig uit, zeker nu het Verenigd Koninkrijk zijn weerwerk laat vallen... |
Citaat:
Citaat:
|
Voorzitter??
Als hij op dezelfde manier werkt als in belgië, zijn ze op een termijn failliet!!! Maar volgens Guy zal alles goed zijn en zelfs beter dan elders!! |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be