![]() |
Koning Albert II man (Belg) van het jaar
|
oh, maar wij vinden het fijn dat de koning enkel in Franstalig België man van het jaar is hoor.
|
Citaat:
|
Ik snap niet dat ze durven spreken van "Belg" van het jaar, als het enkel in Wallonië doorging. Nu moest de titel op zijn minst "profiteur van het jaar" zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dit is een topic van Henri1.
Reageren heeft geen enkele zin. |
Citaat:
U kunt altijd eens kijken in HUMO. |
Citaat:
De "mop"van het jaar. |
Citaat:
:-P |
Citaat:
- Steeds in het buitenland verblijven. - Vooral geen in België vervaardigde producten kopen (zoals jachten, auto's, ..) |
:rofl: zijn ze zo in paniek dat ze moeten grijpen naar een levend anachronisme?
|
Citaat:
"Tussen 30 december en 5 januari konden lezers, kijkers en luisteraars hun stem uitbrengen en ze waren unaniem. Albert liet de tegenstand geen kans en kreeg maar liefst 75% van kiezers achter zijn naam. Een koppel dat een slachtoffer redde van de zware explosie in Luik, maar zelf omkwam, eindigde 2e." Wel dat koppel heeft het, postum, meer verdiend dan den Albert. Die deden tenminste wat. |
Citaat:
Ik begrijp de bevolking niet... Zo'n verspilling van onze centen en daar valt blijkbaar alleen die forum over ;) |
Citaat:
|
Ik blijf toch benieuwd hoeveel Vlamingen gestemd hebben voor de Hooggeboren Franstalige de Laeken.
|
Nogal logisch, de grootste dopper is daar het populairst. Allemaal hebben ze daar respect en ontzag voor.
|
Citaat:
|
Wie heeft dat samengesteld?
|
Het zou ook schandalig zijn als die titel naar een Vlaams-Nationalist zou gaan.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be