![]() |
Groen moet meer dan 7% halen bij de Europese verkiezingen om een zetel binnen te halen.
Uit alle peilingen blijkt dat groen het moeilijk zal hebben om de 5% drempel te halen. Ik kan het natuurljik niet zwart op wit bewijzen, maar ik ken iemand die in de partijtop van Groen zit, en die vertelde mij dat uit een interne peiling blijkt dat groen onder de Vlaamse kiesdrempel blijft, al is het nipt. En een peiling is natuurlijk maar een peiling. De Europese drempel van 7% is op twee weken van de verkiezing quasi onmogelijk. Wat denken jullie? |
Jij kent iemand die in de partijtop van Groen zit? Mooi is dat. :wink:
|
Jammer maar helaas: wie een put graaft ... :twisted:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
7% lijkt me onmogelijk. Vijf �* zes procent is haalbaar en daar zou ik zelfs geld op inzetten.
|
Wie keurde de kiesdrempel goed? Groen! Wie een put graaft voor een ander (N-VA) valt er zelf in...
|
Citaat:
|
Ik vraag me eveneens af of GROEN! nog de kiesdrempel haalt. En dat voor zowel Europees als gewestelijk parlement.
|
Ik denk dat Groen de drempel haalt.
|
Citaat:
Hopelijk slaagt Bart Staes er alsnog in om in het Europees Parlement te geraken, want naar mijn mening heeft hij de voorbije jaren zeer goed werk geleverd (het mag gezegd worden). |
Ik hoop er echt op dat ze hem halen anders zou de linkse formatie wel eens serieus kunnen aandikken..
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be