Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Sharia4Belgium: 'Allah straft Morel in Hellevuur' (https://forum.politics.be/showthread.php?t=149309)

Jazeker 13 januari 2011 22:28

Sharia4Belgium: 'Allah straft Morel in Hellevuur'

Citaat:

Sharia4Belgium: 'Allah straft Morel in Hellevuur'

Een doodzieke Marie-Rose Morel wordt nog maar eens geviseerd op Facebook. Eerst zette ex-partijgenoot Bart Debie 'Leg de champagne maar al koud' op de sociale netwerksite toen hij hoorde dat Morel terminale kanker had, nu is het de islamitische organisatie Sharia4Belgium die op Facebook zwaar uithaalt naar de politica.

Dit staat op het Facebook-profiel van Sharia4Belgium:

'Alle lof aan Allah, die Marie Rose Morel laat lijden voor haar dood en haar daarna een zware bestraffing geeft in het Hellevuur. Allah heeft omwille van haar campagne tegen de islam en de moslims haar gedwongen om een hoofddoek aan te doen alhoewel ze fel ertegen is.'

Marie-Rose Morel moest dinsdag nog terugkeren uit Wenen omdat ze 'te zwak' was om de voorziene behandelingen te ondergaan.

Jurgen Ceder (VB) verontwaardigd

Vlaams Belang-senator Jurgen Ceder reageert verontwaardigd op een bericht op de Facebook-pagina van Sharia4Belgium waarin Marie-Rose Morel een pijnlijke dood wordt toegewenst. Hij vraagt zich af wanneer het Centrum voor Gelijkheid van Kansen en Racismebestrijding tegen deze vorm van haatzaaierij zal optreden.

Ceder wijst erop dat in België politieke meningsverschillen op heel wat manieren worden uitgevochten, maar mensen dood wensen is ongezien. Met dergelijke uitlatingen bewijst de extreme islam andermaal haar achterlijkheid en fanatisme, aldus nog de Senaatsfractieleider van het Vlaams Belang.

Bron: De Standaard/Belga
Klootzakken. Smeerlappen. Vuig tuig van de richel. Ga verdomme terug naar jullie landen waar het zo mooi is onder de sharia.

Mitgard 13 januari 2011 22:33

Ze wisten dat ze hiermee de media zouden halen en daar was het om te doen, Jaz.
Publieke verontwaardiging uitlokken is hun drijfveer.

Den Ardennees 13 januari 2011 22:33

Durft de VRT dit in het journaal te brengen?

suqar_7loe 13 januari 2011 22:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 5228473)
Klootzakken. Smeerlappen. Vuig tuig van de richel. Ga verdomme terug naar jullie landen waar het zo mooi is onder de sharia.

Harteloos maar ik zie geen enkele reden om het af te bollen. Vrijheid van meningsuiting, jeweettoch..

Staat het u niet aan, dan staat het u vrij mee te emigeren met uw Grote vriend richting Namibië :-D

Jazeker 13 januari 2011 23:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5228529)
Harteloos maar ik zie geen enkele reden om het af te bollen. Vrijheid van meningsuiting, jeweettoch..

Staat het u niet aan, dan staat het u vrij mee te emigeren met uw Grote vriend richting Namibië :-D

Ja, vrijheid van meningsuiting. Een jonge moeder van 2 naar de hel wensen terwijl ze op haar sterfbed ligt? Mja... volgens monsters als jij waarschijnlijk wel, suikerspin.

Wie mag trouwens mijn "Grote vriend" zijn en wat heb ik te zoeken in Namibië?

Je icoontje erbij, maakt je commentaar nog extra ziek.

Jazeker 13 januari 2011 23:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 5228482)
Ze wisten dat ze hiermee de media zouden halen en daar was het om te doen, Jaz.
Publieke verontwaardiging uitlokken is hun drijfveer.

Prima... laat die verontwaardiging dan maar bestaan uit een paar A380's en schrapping van hun belgique paspoort (ze hebben er toch twee). Als dat hun drijfveer is... goed.

bgf324 13 januari 2011 23:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees (Bericht 5228483)

Moet je dat nog vragen?

Jazeker 13 januari 2011 23:09

Moet je ook eens kijken hoe fijntjes 'te zwak' tussen aanhalingstekens staat. Leve Belga!

suqar_7loe 13 januari 2011 23:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 5228540)
Ja, vrijheid van meningsuiting. Een jonge moeder van 2 naar de hel wensen terwijl ze op haar sterfbed ligt? Mja... volgens monsters als jij waarschijnlijk wel, suikerspin.

Mij ga je zoiets nooit horen zeggen. Ik vind het verschrikkelijk voor haar en haar naasten dus hou uw leugens bij je, wil je? Ik stoorde mij meer aan die laatste zin van jou. Verder heb je gelijk, alleen klootzakken zouden zoiets zeggen.

Best straf dat u denkt dat ik van dezelfde mening ben. Ik denk toch wel dat ik hier vaak heb getypt dat ik tegen die kerels ben.

Citaat:

Wie mag trouwens mijn "Grote vriend" zijn en wat heb ik te zoeken in Namibië?
Dat weet u best wel.

Jazeker 13 januari 2011 23:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5228529)
Harteloos maar ik zie geen enkele reden om het af te bollen.

Bovendien. Vraag ik jou om het af te bollen? Ik vraag het achter ieder die Sharia4Belgium hierin volgt. En als jij dat ook zou doen, dan geef je met je eerste woord reeds toe dat je harteloos zou zijn. Is dat wat Allah wil?

filosoof 13 januari 2011 23:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees (Bericht 5228483)

Heeft het enige nieuwswaarde?

Moet elke testikel die een grofheid zegt in 't nieuws?

suqar_7loe 13 januari 2011 23:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 5228558)
Bovendien. Vraag ik jou om het af te bollen? Ik vraag het achter ieder die Sharia4Belgium hierin volgt. En als jij dat ook zou doen, dan geef je met je eerste woord reeds toe dat je harteloos zou zijn. Is dat wat Allah wil?

Neen, dat is absoluut niet wat Hij zou willen.

Ik ben een tegenstander, wees gerust. Verder, moet Aboe Imraan ook niets van mij weten. Hij noemde mij een westerse, afvallige hypocriet. Ach ja ;-)

Jazeker 13 januari 2011 23:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5228551)
Mij ga je zoiets nooit horen zeggen. Ik vind het verschrikkelijk voor haar en haar naasten dus hou uw leugens bij je, wil je? Ik stoorde mij meer aan die laatste zin van jou. Verder heb je gelijk, alleen klootzakken zouden zoiets zeggen.

Best straf dat u denkt dat ik van dezelfde mening ben. Ik denk toch wel dat ik hier vaak heb getypt dat ik tegen die kerels ben.

http://forum.politics.be/showpost.ph...8&postcount=10

Citaat:

Dat weet u best wel.
Echt niet. Kan u het toelichten?

bgf324 13 januari 2011 23:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 5228562)

Als Morel een linkse politici zou zijn, zou het wel in't nieuws komen.

Scarabaeida 13 januari 2011 23:15

Ach, onze voorouders hebben ook een periode van ketterveroordeling (en zelfs -vervolging) gekend, en zullen er ongetwijfeld nog meerdere kennen.

filosoof 13 januari 2011 23:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 (Bericht 5228568)
Als Morel een linkse politici zou zijn, zou het wel in't nieuws komen.

Geen reden om dat te denken.

globalmedia 13 januari 2011 23:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5228566)
Neen, dat is absoluut niet wat Hij zou willen.

Ik ben een tegenstander, wees gerust. Verder, moet Aboe Imraan ook niets van mij weten. Hij noemde mij een westerse, afvallige hypocriet. Ach ja ;-)

braaaavoo,goed zo,klap klap!!
wat goed dat jij je distantieert van de extremisten,anders word het wat te moeilijk en moeten we iedereen over dezelfde kam scheren..:lol:

Jazeker 13 januari 2011 23:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door globalmedia (Bericht 5228575)
braaaavoo,goed zo,klap klap!!
wat goed dat jij je distantieert van de extremisten,anders word het wat te moeilijk en moeten we iedereen over dezelfde kam scheren..:lol:

Ben je reeds hersteld van die beroerte of blijft het maar bij gewauwel?

globalmedia 13 januari 2011 23:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 5228577)
Ben je reeds hersteld van die beroerte of blijft het maar bij gewauwel?

helaas,hier valt geen drama te bespeuren

Jazeker 13 januari 2011 23:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 5228562)

Doorgaans gebeurt dat toch. Ik hoop gewoon dat ze het zelf niet te lezen krijgt. Maar menselijke gevoelens zijn je vreemd. Dat had ik reeds langer door.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be