Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Meisjes van 5 krijgen botox-injecties (https://forum.politics.be/showthread.php?t=149441)

Ars_Nova 17 januari 2011 09:31

Meisjes van 5 krijgen botox-injecties

http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...gieTegenPesten

Citaat:

De gevraagde ingrepen hebben vooral betrekking op de neus, de borsten, zowel verkleiningen als vergrotingen, en de oren. Ook botoxinspuitingen zijn bij meisjes, reeds vanaf 5 jaar, erg in trek. Bij jongens zijn borstverkleiningen en ingrepen aan de oren het populairst.
What -- the -- fuck -- 8O

Inno 17 januari 2011 10:11

Ziekelijk.

Rudy 17 januari 2011 10:13

Een luxeprobleem.
Fout van de ouders.

Bovenbuur 17 januari 2011 13:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 5233960)
Een luxeprobleem.
Fout van de ouders.

Zo makkelijk zou ik het niet stellen. Dat iemand met een grote neus niet geaccepteerd wordt door de maatschappij is toch een iets breder probleem dan verwende ouders.
De plastische chirurgie op zich is namelijk niet het probleem, het is een slechte oplossing.

Anna List 17 januari 2011 13:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 5234223)
Zo makkelijk zou ik het niet stellen. Dat iemand met een grote neus niet geaccepteerd wordt door de maatschappij is toch een iets breder probleem dan verwende ouders.
De plastische chirurgie op zich is namelijk niet het probleem, het is een slechte oplossing.

lach jij er ook nog maar wat mee ja ?!

ocharme die kinders.

De Juiste Gids 17 januari 2011 13:24

Dit is kindermishandeling.

Rudy 17 januari 2011 14:35

Citaat:

Een luxeprobleem.
Fout van de ouders.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 5234223)

Als ik je goed begrijp is het dus de schuld van de maatschappij, de omgeving, iedereen in fout behalve ik.
Het gaat om pesten. En tegen pesten bestaan er onderhand maatregelen, zeker in de scholen. Om moeten we opteren voor contactlenzen als een groep de brilledragers viseert ?

Caligula 17 januari 2011 14:37

Citaat:

Een luxeprobleem.
Fout van de ouders.

²

Anorexia idem dito

Caligula 17 januari 2011 14:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 5234472)
Als ik je goed begrijp is het dus de schuld van de maatschappij, de omgeving, iedereen in fout behalve ik.
Het gaat om pesten. En tegen pesten bestaan er onderhand maatregelen, zeker in de scholen. Om moeten we opteren voor contactlenzen als een groep de brilledragers viseert ?

Yep ...http://forum.politics.be/showthread.php?t=130351

Bovenbuur 17 januari 2011 14:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 5234472)

Lees mijn post nog eens door. Volgens mij zei ik juist dat pesten het probleem is.

Bovenbuur 17 januari 2011 14:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Caligula (Bericht 5234475)
²

Anorexia idem dito

Dan heb je nog te weinig gevallen van dichtbij meegemaakt. Ouders zijn lang niet de enige invloed van kinderen, en al vanaf dat ze ongeveer 5 zijn zelfs niet de grootste. Ik heb geen heel groot aantal gevallen meegemaakt, maar ik heb er nog geen gezien waarbij de ouders als oorzaak aan te wijzen waren.

Caligula 17 januari 2011 15:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 5234534)
Dan heb je nog te weinig gevallen van dichtbij meegemaakt. Ouders zijn lang niet de enige invloed van kinderen, en al vanaf dat ze ongeveer 5 zijn zelfs niet de grootste. Ik heb geen heel groot aantal gevallen meegemaakt, maar ik heb er nog geen gezien waarbij de ouders als oorzaak aan te wijzen waren.

Idem dito slaat op luxeprobleem
Ik zie anorexia niet zo gauw in de derde wereld verschijnen

Bobke 17 januari 2011 16:05

ziekelijk.

Xenophon 17 januari 2011 16:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Juiste Gids (Bericht 5234273)
Dit is kindermishandeling.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke (Bericht 5234758)
ziekelijk.

Alleen maar omdat het nieuw is.

Binnen tien jaar is het algemeen aanvaard en normale praktijk.

De reacties doen me terugdenken aan toen ik nog heel jong was, er waren mensen die zeiden dat van de TV uw ogen gingen kapot gaan en dergelijke meer.

Of de PC, we gingen allemaal blind worden van zo dicht tegen het scherm te zitten.

Iets nieuws krijgt altijd dezelfde reactie, angst.

Rudy 17 januari 2011 17:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 5234524)
Lees mijn post nog eens door. Volgens mij zei ik juist dat pesten het probleem is.

Goed dan. Ik zal het verkeerd begrepen hebben.

Bobke 17 januari 2011 18:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 5234782)
Alleen maar omdat het nieuw is.

De reacties doen me terugdenken aan toen ik nog heel jong was, er waren mensen die zeiden dat van de TV uw ogen gingen kapot gaan en dergelijke meer.

Of de PC, we gingen allemaal blind worden van zo dicht tegen het scherm te zitten.

Iets nieuws krijgt altijd dezelfde reactie, angst.

Mij doet het meer denken aan roken en het gebruik van geneesmiddelen en DDT.
Dat was ook allemaal vrij onschuldig.

Rudy 17 januari 2011 20:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke (Bericht 5235017)
Mij doet het meer denken aan roken en het gebruik van geneesmiddelen en DDT.
Dat was ook allemaal vrij onschuldig.

Gedeeltelijk mee eens. Een dikkeneuscorrectie betaal je niet met je zakgeld. En van DDT, niet te verwarren met cup D, werden we ondertussen bewust dat zelfs de buren er last van kunnen hebben.

Rudy 17 januari 2011 20:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 5234782)

Neen. Binnen tien jaar zal je tevreden mogen zijn als je het kan betalen.

Teminste voor wie last krijgt van een mot van een slechte vriend, of toevallig op het verkeerde moment op de verkeerde plaats stond.

Maar voor meisjes. Soms heb ik de indruk dat ze niets goed aan zichzelf vinden. En desnoods is het de fout van een van de ouders.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be