![]() |
Van wie is Khadaffi fan ?
Kijk eens op zijn rechter borstkast.
Rolling Stones ? Nirvana ? Simple Minds ? Jefferson Airplane ? Rammstein ? ![]() |
Aan z'n kop te zien moeten we Ozzy toch ook niet uitsluiten.
|
deze?;-) the sound of Chadaffi, maar ze wisten niet dat het met een K was..
http://www.youtube.com/watch?v=dLmyey_18TM |
pancho villa ?
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
Black Sabbath - Black Sabbath (live clip 1969) (ooooooooh please god, noooo!). Demonischer kan een nummer haast niet zijn. Black Sabbath - Paranoid (live-videoclip 1970) Black Sabbath - Iron Man (live-videoclip 1970) Black Sabbath - Sabbath Bloody Sabbath (promo clip uit 1973) Ozzy solo: Mr. Crowley (live 1980) Live videoclip uit 1986 (opname 1981) :cheer: Uitgebracht in 1986 ter ere van de verongelukte gitarist (Randy Rhoads 1956-1982 :-( ) Ik zie Khadaffi al mee-luchtgitaren :-o Killer of Giants (1986) ("if none of us believe in war, then can you tell me where the weapons are for"? Zet uw boxen maar goed luid en kwak mee of luchtgitaar mee :cheer: |
Citaat:
|
Citaat:
Overigens vind ik die urine- en zwangerschapstesten op zijn linkerborst een stuk boeiender. Zouden die allemaal van hemzelf en zijn vrouwen zijn? En welke vieze ziektes zou hij allemaal onder de leden hebben? |
Citaat:
|
De Tunesiërs zullen nog blij zijn dat die een tegengewicht vormt tegen Algerije.
|
Khadaffi in betere tijden.
![]() |
Citaat:
Al dacht ik tijdens het zien van die film óók aan Khadaffi! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be