![]() |
Het staat in de sterren geschreven: België gaat verdwijnen
Ik wil het eerst even gezegd hebben: Wat een irritante zak is Lanoye! :evil:
Voor de rest verdedigd Bracke (als gematigd N-VA'er) zich wel zeer goed in de weinige momenten dat ze hem aan het woord laten. ttp://www.deredactie.be/permalink/1.943288 Verschrikkelijk hoe anti-N-VA de VRT zich weer profileerd. Ik irriteer me er meer in dan Bracke in de studio. |
"verdwenen"...?
|
Citaat:
|
Titanic II, alias Belgie, is tegen de ijsberg BHV gevaren.
De rest v.d tragedie komt er aan. |
Citaat:
|
Idd maar toen het over de verkoop van zijn boek ging bij mogelijke nva kiezers (nu dus te laat) begon hij al wa bij te draaien. Een Belgist begint het maar te snappen indien men aan zijn portemonee zit, en die vallen als bladeren van de bomen dezer dagen.
NVA is de enige uitweg dat is zowat voor iedereen duidelijk. |
Citaat:
|
Siegfried Bracke: "het gaat over de economie, de toekomst van de volgende generatie..."
Mijn vraag: "ah, vandaar de voorgestelde splitsing van de rijscholen, de plantentuin van Meise en de brandweer..." :roll::roll::roll: |
Citaat:
|
Citaat:
Bij mij was het hele debat gegaan over het dierenwelzijn, de vergunningen voor toeristische centra, het Brussels verkeersreglement, de splitsing van de filmkeuring in Brussel, de wonderbaarlijke vermenigvuldiging van de ministeries van justitie, de invloed van BHV op het tewerkstellingsbeleid, Vlaamse rijscholen, de inhoud van het Vlaamse huurdecreet (en de verschillen met het Waalse en Brusselse) en Waalse rijcontroles. Arme Bracke. |
Citaat:
|
Yep België zal verdwijnen zoals alles en iedereen ooit zal verdwijnen. Dat is een evidentie. Van een partij voor wie het verdwijnen van België op de eerste plaats staat had ik toch wel een iets steviger antwoord verwacht. Het is een ideologische constructie om voorstanders en tegenstanders van een onafhankelijk Vlaanderen electoraal aan NVA te binden maar waarvan ze intern bij NVA weten dat dit onzin is. De ironie is dat ze "België" steeds verwijten van problemen uit te stellen in plaats van ze op te lossen daar wat dit net is wat ze aan het doen zijn. Idem qua verantwoordelijkheid opnemen. Nope. We zullen dat zelf niet doen. Europa zal dat doen. Europa dat de vierkantswortel is van België!!!!!!!!!
Het is toch compleet absurd dat een vlaams-nationalistische partij voor wie "eigen verantwoordelijkheid" de essentie is van hun betoog de Vlaams onafhankelijkheid laat regelen door Europa!!!!!! Iedere (volks)nationalist in Europa moet hen daar toch mee uitlachen!?:roll: |
Als België "vanzelf", dixit Bracke, gaat verdwijnen, dan is er geen N-VA nodig.
:roll: |
Citaat:
|
:cheer: Verdwijnen! :cheer:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bovendien denkt Lanoye verkeerdelijk dat een compromis over de staatshervorming een goede zaak is voor België. Als staatshervormingen zo goed zijn voor België, waarom wil de N-VA ze dan? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be