Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Hetpaleis schrapt voorstelling Arena (https://forum.politics.be/showthread.php?t=149535)

discuz 18 januari 2011 23:11

Hetpaleis schrapt voorstelling Arena

Het Antwerpse theatergezelschap Het Paleis schrapt alle voorstellingen van het stuk "Arena". Normaal gezien moest de productie op 29 januari in première gaan. "De mayonaise pakt simpelweg niet", zegt directeur Barbara Wyckmans.

Als ik het fragmentje uit de voorstelling op de site bekijk ben ik heel blij dat onze schoolgaande jeugd hiervan ten minste verlost is:

Citaat:

Ferdinand Fabrice: Ruik jij dat ook, Dou Dou?
Dou Dou: Wat?
Ferdinand Fabrice: Het ruikt hier naar stront.
Moeder: Ferdinand, ik waarschuw je.
Ferdinand Fabrice: Waarom zit het hier vol met strontvliegen?
Moeder: Die vuilnisbelt komt steeds dichterbij.
Ferdinand Fabrice: Die vliegen komen op mijn moeder af, want die kan niet kakken.
Moeder: Naar je kamer. Nu!
Kan iemand hier zich nog andere memorabele schoolvoorstellingen herinneren - goed of slecht? Midden jaren '80 kregen wij de Frivole Framboos voorgeschoteld. Goed, heel goed zelfs. Die gasten doen 30 jaar later blijkbaar nog steeds schoolvoorstellingen.

bgf324 18 januari 2011 23:15

volgens mij kan dat best grappig zijn als het uit de mond van goede acteurs komt

Herr Flick 19 januari 2011 08:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door discuz (Bericht 5237489)
Het Antwerpse theatergezelschap Het Paleis schrapt alle voorstellingen van het stuk "Arena". Normaal gezien moest de productie op 29 januari in première gaan. "De mayonaise pakt simpelweg niet", zegt directeur Barbara Wyckmans.

Als ik het fragmentje uit de voorstelling op de site bekijk ben ik heel blij dat onze schoolgaande jeugd hiervan ten minste verlost is:

Kan iemand hier zich nog andere memorabele schoolvoorstellingen herinneren - goed of slecht? Midden jaren '80 kregen wij de Frivole Framboos voorgeschoteld. Goed, heel goed zelfs. Die gasten doen 30 jaar later blijkbaar nog steeds schoolvoorstellingen.

Ooit de monoloog over een Wesp in je oor gezien, ... ? wa was dat, ... weet ge nu ge iet of wat leeftijd hebt, zou je dat eventueel nog kunnen pruimen, ... maar jezus als 12 of 13 jarige, was dat echt wel slecht.

Anna List 19 januari 2011 08:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door discuz (Bericht 5237489)

was wel voor 12+ geprogrammeerd hé ...

da's puberhumor hé ...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be