![]() |
Vlaams parlement bestormd door bende waalse apen
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...13931/1.944627
Als je luistert rond 0:19 dan hoor je iemand zeggen; "tis weer de NVA die het gedaan heeft" Deze mensen zouden een levenslang verbod voor het betreden van het parlement moeten krijgen. Aan de reacties te horen zijn het walen. TER INFORMATIE IK BEN GEEN NVA'ER MAAR het is tijd dat we hun parlement eens bestormen. Cadeau van Elio voor Bart? |
Wat is dat nu voor zever? Waarom het Vlaams parlement? Zijn die mensen eigenlijk nog wel bij hun verstand?
|
Citaat:
Welke mensen zetelen daar? |
Citaat:
Wat heeft het Vlaams parlement te maken met de "onderhandelingen" op federaal niveau? |
Citaat:
|
Citaat:
Moesten wij eens het waals parlement binnen vliegen was't kot te klein. Dus negeren... |
Citaat:
|
Citaat:
Kijk naar de andere kant"/"Regardez de l'autre côté Het meest cynische hieraan is dat het dan nog verkeerd vertaald is ook. Maar de vraag blijft wat ze komen doen in het Vlaamse parlement. |
Citaat:
Los daarvan: waarom het VLAAMS parlement? Dat heeft toch niks te maken met de impasse op federaal niveau? Kan je even goed het stadhuis van Brugge gaan bekladden. |
Citaat:
|
Citaat:
Ze wilden gewoon met ons voeten spelen zodat we niet meer weten naar welke kant we moeten kijken. |
Citaat:
Het Vlaams parlement heeft eigenlijk niets te maken met de federale impasse, maar vermoedelijk geven de Franstaligen de 'onredelijke' Vlamingen toch alle schuld, dus maakt het voor hun niet veel uit. |
Gewoon een bende snullen die denken dat ze interessant zijn
|
Citaat:
|
Citaat:
Anderen "schreeuwen" alleen in dit forum. |
Citaat:
ik ben die impasse in het Vlaamse parlement ook meer dan beu. |
Citaat:
|
Het Frans klopte precies ook niet: régardez heeft toch geen accent?
Of vergis ik me? Het is toch 'regardez.' edit: Google geeft me gelijk: 10 miljoen resultaten voor "regardez", 22 duizend voor "régardez." Wat een achterlijke bende is me dat! Ze kunnen niet eens deftig Frans. |
Citaat:
|
Aangezien ik niet Vlaams nationalist (en ook omdat me het gewoon niet boeit wat de andere kant doet) ben ga ik niet in het Waals parlement met briefjes zitten te gooien als een klein kind.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be