![]() |
Notionele interestaftrek - geld terug a.u.b.
Geef eens de 7 miljard (euro) terug die elk jaar door de bedrijven wordt gestolen, en die niks opbrengt. Vooraleer ge aan ons schamel salaris en pensioen begint te prutsen.
Danku. Zeven miljard. Danku. Bij Arcelor Mittal heeft dat exact 2 banen opgeleverd in 2009. Danku. |
Citaat:
Gadegij nu nooit uw manieren leren? kommenist! PS, Electrabel en Arcelor-Mittal danken je. :lol: |
Citaat:
|
Men moet eerst weten wat notionele intrest is om er vervolgens voor of tegen te zijn hé?
Naar mijn gevoel ontbreekt net dat stukje bij velen. |
Citaat:
Danku. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
een imaginaire, niet-bestaande interest die bedrijven van hun winst mogen aftrekken, zodat ze minder belastingen moeten betalen. Dat moogt ge bij mijn salaris ook doen hoor. Danku. Fantasmen, fantasie, imaginaire verzinsels, hersenschimmen, psychoses, absurditeiten, onbestaande, virtuele, uit de duimen gezogen onzin. Dat bestaat dus echt. En dat kost ons 7 miljard euro (EURO DUS) per jaar. Leuk. Teruggeven. Danku. Of hetzelfde doen voor burgers. Waarom enkel aan bedrijven cadeautjes van 7 miljard euro (zo'n 280 miljard frank) geven? Elk jaar dan nog. Merci, nu geven. Of ik kom ze zelf halen. |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb daar niks tegen hoor. Maar ik wil ook een lolly van 7 miljard euro. Of nee, dat mag iets meer zijn, want ik werk harder dan de gemiddelde CEO van zo'n bedrijf. Danku. Geef nu, of ik bel Carlos. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Niet fraai! :roll: |
Citaat:
Jobcreatie bijvoorbeeld niet. Want er zijn geen jobs bij Inbev of Arcelor bijgekomen. Integendeel, men heeft uitgerekend dat de 7 miljard in 2009 exact 2 (zwei) jobs heeft opgeleverd. Andere criteria? Winst? Ja, waarschijnlijk wel. Citaat:
Ik bel Carlos. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be