![]() |
Nu ik hier zo beelden van moslimfundamentalisten, die in saudi-arabië weer acties ondernamen, zie, vraag ik me af wat extreem-rechtse activisten eigenlijk tegen die mannen hebben...
tjah, * buitenlanders in eigen land viseren * extreme standpunten * fanatiek van eigen gelijk overtuigd zijn * zich amuseren met z'n overtuiging en de daaraan verbonden acties... * ongenuanceerd denken en er maar op los vliegen ... allez, gewoon zelfde mentaliteit. Waarom die haat wederzijds... ze zouden persoonlijk beste vriendjes moeten zijn... zelfde instelling :?: Het is zoals hooligan-clubs die tegenover elkaar staan: zelfde mentaliteit, zelfde hobby, maar wel "vijand". |
Vraag anders eens aan die moslimfundalisten wat zij tegen alles wat Westers is hebben?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De islam is anti-europees en hoort hier dus niet thuis.
|
Citaat:
Toch zijn extreem-rechtsen hier blijkbaar ook tegen die acties (zijn nochtans gelijkaardig, qua ideologie), hoewel dat in hun eigen land is daar... |
Citaat:
Trouwens, wij viseren geen "buitenlanders in eigen land". Maar wij kanten ons tegen een ongecontroleerde instroom van gelukzoekers. Heus, wij hebben niets tegen een hardwerkende Duitser die hier voor een of ander bedrijf woont. Ook niet tegen een Turks meisje van de tweede generatie dat zich volledig aangepast heeft en aan de universiteit studeert. Wel, tegen diegenen die zich niet willen aanpassen en daarbij ook nog eens een loopje nemen met onze wetten. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb over die millitante extreem-rechtse types. Het soort dat ge veel bij jongeren en bij extreem-rechtse studenten terugvindt ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be