![]() |
Heavy Metalband weigert toegift: twee bandleden doodgeschoten.
Band vermoord om weigeren toegift Guadalajara - Vier ontevreden concertbezoekers hebben twee leden van een Mexicaanse Metalband La Excelencia doodgeschoten in de stad Guadalajara, omdat ze weigerden een toegift te spelen.
Een 26-jarige concertbezoekster werd ook geraakt door een kogel en raakte gewond. Nadat de muzikanten het om vier uur maandagochtend genoeg vonden, eisten vier dronken mannen dat ze toch nog door zouden spelen. Om duidelijk te maken dat het ze menens was gooide een van de mannen een handgranaat op het podium, meldt El Occidental . In de paniek die vervolgens ontstond werden twee bandleden van 22 en 35 doodgeschoten. Metal is dus gevaarlijk. |
Ik wist niet dat John Lennon enzo ook heavy metal waren? ;-)
|
Citaat:
Die wassen zich niet en brengen ziektes over. |
Citaat:
|
Citaat:
:twisted: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Waar haalt die fucking band het lef geen toegift te spelen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nja leken dat uitleggen is moeilijk. |
Citaat:
|
Citaat:
De eerste metalfan die mij persoonlijk kent en mij bovenstaande kwalijk neemt moet nog geboren worden. |
Al een sjans dat die gasten niet naar een optreden van Arno geweest zijn.
|
Citaat:
|
Derk, je bent een eikel (en bovendien dodelij, vermoed ik ;)), er zijn genoeg mensen die metal echt als het pure kwaad zien, moedig ze maar niet aan.
|
Komt er van. Ze speelden een toegift maar de toeschouwers hadden het niet door. Al die 'nummers' lijken dan ook dodelijk hard op elkaar.
|
Citaat:
Plots beseften dat toeschouwers dat ze betaald hadden voor wat goedkoop geschreeuw, het gevolg was dit |
Citaat:
Hmm, het doodschieten van bandleden lijkt me nu niet de meest effectieve manier om bisnummers af te dwingen... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be