![]() |
Betoging in Brussel vandaag
Het is zover, laat vandaag de compleet politiek neutrale betoging beginnen. Hoeveel volk komt er volgens jullie opdagen en wat voor impact zal deze hebben op de regeringsonderhandelingen.
|
20.000 mensen waarvan 75 % Franstaligen.
|
Citaat:
Benieuwd hoeveel daar gaat komen opdagen en ze zullen niet smalend kunnen beweren dat het 75% franstaligen zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind persoonlijk ook dat er te weinig Vlaamsgezinde betogingen zijn. Probleem is dat die manifestaties altijd een beetje gekaapt worden door VB, VNJ, Voorpost en consorten. En van die lieden willen de meeste Vlamingen en Vlaamsgezinden zich distantiëren. Ik ga dit jaar naar het VNZ, maar ik doe dat zeker niet voor het volk dat daar rondloopt...
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar, nog niet de helft van wat er bijvoorbeeld bij de PS of Groen! rondloopt. |
Citaat:
|
hoeveel volk er zal zijn weet ik niet, maar wat de impact op de huidige politieke situatie zal zijn, weet ik wel: 0
|
Citaat:
Wij hoeven niet per se bij een ander land om daar onze rekeningen te laten betalen, zoals de franstaligen! Vive la France? Ze gaan ze daar zien komen met hun legertje politiekers en hun eisen voor "de belangen van de Belgische Franstaligen"! Zullen leuke tijden worden. En wij hoeven niet per se bij Nederland, en niet veel mensen zullen daarvoor stemmen, juist. |
Citaat:
Kijk naar Agalev, blijkt ook al een pedofielclubje te zijn, neem Di Rupo, werd door belgische procureurs en onderzoeksrechters verdacht in drie pedofillie strafdossiers tegelijk. Die zaken zie ik niet in de Vlaams nationalistische bewegingen/partijen. |
Citaat:
Net zoals het bij de Franstaligen vol loopt van beroepsdoppers, "assistés en tous genres" enz zeker? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hij meende dat het vooral het nationalistisch denken is dat hievoor verandwoordelijk voor is. Of tenminste dat dit één van de oorzaken is. Nationalisten kunnen weinig relativeren en beschouwen iemand die niet tot hun gedachtengoed behoren als 'dè vijand', die men door alle mogelijke middelen moet bestrijden, dus ook met doodsbedreigingen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zo goed samengevat? Waar vergis ik mij? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be