![]() |
Slechts 1 op 5 betogers Vlaming
Peiling: 21 procent Vlamingen op betoging
Als we ruim rekenen en een totaal van 35.000 betogers nemen, dan komt dat neer op nog geen 7.500 Vlaamse betogers (ook wel 0,1% van het Vlaamse electoraat). Is het nog verantwoord dat de Vlaamse media zoveel buitensporige aandacht besteed aan zo'n marginaal verschijnsel? De betogingen in Tunesië zijn honderdduizend keer relevanter én breed gedragen. |
allee kom, de belgicisten kwam nu juist en masse klaar :(
Hoe meer ik te weten kom over die betogingen, hoe beter mijn dag wordt :D ff quoten toch he Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Teneur van de betoging:
![]() |
Mwoewahahahaaa!
Had het een witte mars geweest met méér dan een half miljoen betogers, waarvan de helft Vlamingen; OK. Maar dit? Dit is een flop. |
Citaat:
ik wacht alvast op de column van YDS in DM. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hier nog een voorbeeldje van de teneur:
![]() |
Jonge Vlamingen die nog niets van het leven kennen. Wacht tot ze in Brussel moeten gaan werken, ze zullen snel weggepest worden en van mening veranderen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
"Opvallend veel" staat trouwens open voor interpretatie. Als je nul Vlamingen had verwacht, dan waren er inderdaad opvallend veel Vlamingen. |
Citaat:
Zowel op het VTM-nieuws als op het VRT-nieuws zei men dat de betogers opvallend neutraal waren. Het enige waar de betogers zich niet altijd aan gehouden hadden was het meebrengen van (Belgische) vlaggen. Maar goed, voor mijn part mochten ze dat. |
Citaat:
Broodroof! |
Jaja, en ze waren ook allemaal in het wit gekleed zeker. Ze hadden niets anders dan rood, zwart en geel in de kleerkast liggen.
|
Citaat:
|
7000 ?
Met hoeveel zijn PVDA, sp.a rood, jong-sp.a, jong PVDA en nog van die schimmige groeperingen als je ze allemaal samen legt ? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be