![]() |
Wallonië gaat de waterkraan toedraaien!
Link
Alweer een communautaire rel. Vlaanderen wilt water verkopen aan qatar, maar de Walen zien dat niet zitten aangezien het hun water is. Nu dreigen ze er zelfs mee de waterkraan toe te draaien.... Ze kunnen ook gewoon ons drinkwater vergiftigen, als we dan toch zo leuk bezig zijn. Ik geloof trouwens nooit dat de Walen ons drinkwater verkopen onder de prijs. Wij hebben het eerlijk gekocht omdat niemand anders het wilt kopen is de prijs uiteraard niet zo hoog maar dat belet ons toch niet om het met winst door te verkopen. |
:cheer: economische rel :cheer:
|
in de Knack stond vorige week een artikel dat Vlaanderen 71 ct aan Wallonie betaalt terwijl de marktprijs hier rond de 40ct schommelt ...
de rel draait erom dat Vlaanderen nu investeert en dus binnen een paar jaar ... zonder Waals water verder kan. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nochtans geen lokaal taaltje ;-) |
Citaat:
|
Ik voel me plots erg Palestijns. Kolonisatie van de Vlaamse rand en nu wordt er ook nog gedreigd het drinkwater af te sluiten. :-D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Als ze water verkopen aan Qatar mogen ze op zijn minst 250% van de huidige olieprijs rekenen. Zij hebben het WK gekocht, ze moeten daar dus niet gierig doen.
|
nu is dat een gekke rel, want in de Antwerpse haven vult AWW al jaaaren boten :s
of dat dat water nu dient om tanks te spoelen of dat dat water naar Quatar gaat ?! is dat t verschil ?? het zal er dus wel echt om gaan dat Vlaanderen nu de infrastructuur financiert om zonder Waals water te kunnen in de toekomst. |
Citaat:
Die mannen hebben grote spaarbekkens gebouwd, in de jaren 80 al ! Herinner je: 1juli 1980 werd belgie "federaal"... :? |
man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man
het houdt echt nooit op bij jullie. Zoals ik zaterdag in Antwerpen tegen iemand zei "je hoeft niet meer naar de Efteling, het Sprookjesbos is nu hier" :rofl: |
Citaat:
;-) |
Citaat:
Het kan toch niet idioter niet? |
Eerst bekeek ik mijn agenda om mij er van te vergewissen dat het nog geen 1 april is, daarna vroeg ik me af of de neveneffecten weer met ons voeten aan het spelen waren, maar dan dacht ik er net aan dat we in Belgie wonen, waar de Vlamingen geen initiatief mogen nemen en solidariteit slechts in 1 richting bestaat.
|
Citaat:
|
We pompen dat gewoon ongezuiverd uit de Schelde, ... die arabieren zullen dat wel proper maken...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be