![]() |
fastfood is dodelijk
Wie eet er die rotzooi ?
Tiener dood door hamburger van Quick? http://www.gva.be/nieuws/buitenland/...05e4e6e5f.aspx |
hm quick...
als dat waar is ben ik al in mijn zevende leven denk ik |
Citaat:
:twisted: |
Citaat:
Leve Quick. Leve fastfood. Leve de vrije keuze |
Citaat:
Wie heeft het hier over obesitas? Af en toe Quick eten hoeft niet te leiden tot obesitas. En wat dan nog!? |
'Zijn smaak laat je nóóit meer los'...
|
Leve Quick :cheer:
Het middel tegen de Franstaligen :cheer: |
Citaat:
Quick verkoop wel beter bij franstaligen. In Vlaanderen sluiten ze meer dan ze openen. |
Citaat:
|
Het was nen Draakburger!!!!!!!
|
Citaat:
Verder is het ook niet zo dat elke quickbezoeker te kampen heeft met obesitas. Ik neem zowat wekelijks een portie quick/MC Donalds tot mij en ik heb een BMI van 20, heb een vetpercentage van 6 en heb geen last van een te hoge cholesterol. |
Liever frituur dan Quick eigenlijk. Meer verzadiging voor minder geld. Bovendien hebben ze bij de Quick geen bickeyburgers.
|
Citaat:
|
Citaat:
Toch wel één van de beste Vlaamse uitvindingen ooit 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Sinds 2007 is Quick in volledig Franse handen... |
Citaat:
|
Citaat:
Moest gisterenmiddag een half uurtje wachten op trein-aansluiting in Brussel-Noord. Dan maar een bicky gekocht in de middengang. Waarschuwing: Niet doen! 1) Een hamburger tussen een gewoon broodje, met curry ketchup en ajuintjes noemen de franskiljons al een bicky burger :? 2) Het mens kon geen woord Nederlands. Ik pak ze er dan wel graag op. (Zoals die keer in de McDonalds in Brussel. Waar da wijf ook geen woord Nederlands kon :evil:) |
Citaat:
Zou je het aan uw kinderen geven ? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be