![]() |
Een condoom doorprikken met een speld - is dat een misdaad?
Laatst tijdens een feestje was ik stevig dronken. Net zoals het wijfje dat ik daarna rustig heb bevredigd.
Een van m'n vrienden had eerder die avond al lachend gezegd dat hij weleens condoompjes doorprikte met een speld, en die condooms dan liet rondslingeren op feestjes. De ongelukkige die zo'n condoom dan gebruikt, loopt een groot risico op infecties - want de sloeries die op dat soort partouzes rondloopt zijn natuurlijk niet de minste. Welnu, gisteren krijg ik een seintje van een andere vriend, die me zegt dat dit bij hem gebeurd is, na dat bewuste feestje. Condoom gescheurd. Sloerie hysterisch. Testje gedaan: leuke infectie opgelopen. Merci. Ik ben daarop stante pede naar de speldenprikker gereden, heb die z'n hoofd ingeslagen met een gechromeerde hakbijl (€79 in den Brico), en heb hem daarna begraven aan de vijvers van de Abdij van 't Park in Heverlee. Mijn vraag: is het doorprikken van condooms een misdaad? |
is die condoom al aangedaan of niet?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar ge moogt dus content zijn dat hij niet prikt als ge da capootje al aangebracht hebt en elke ervaren vogelaar brengt zijn eigen gereedschap mee |
Citaat:
|
Ik had het nog bijna geloofd ook.
Had ge nu maar gezwegen over dien hakbijl. |
Over uw eigen materiaal kopen ...
Op ne keer ik ben op weg over de autostrade, en ik stop in zo een baancafe, op de ring van milaan, ... de innerlijke mens ies gaan versterken, wordt ik daar bekanst omver gelopen door zo een griet, met een koppel benen, jong, ... ongelofelijk... zo weggelopen uit een of andere schoonheidswedstrijd... die stapt binnen, recht naar de rubberafdeling (die ze precies heel goed wist zijn... ) gaat naar den bar, betaald, en is terug weg, ... Heel dien bar, die voor 95 % uit mannelijk clienteel bestond, stond zo een ogenblik versteld te kijken, ... (en had zo een idee, van wie is de lucky bastard, ... ) maar ik denk toch dat die gast tegen een serieuze factuur aankeek ... ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Je weet ook niet wat je je krijgt als je daarin grabbelt. Ah Forrest Gump : life is like a box of chocolates (of condooms dus) : you never know what you're gonna get. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wie gebruikt er nu nog condooms.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gebruikte condooms, bah. :evil:
|
Geen misdaad. Indien ze de naald er laten inzitten...twijfelachtig...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be