![]() |
PRO vlaanderen manifestatie
http://www.facebook.com/event.php?eid=136151356448817
zondag 13 februari · 13:30 - 16:30 Met genoeg volk moet dit lukken. |
Meer dan 7500 :cheer:
|
Hier moet ik weer een citaat van E. Gidius bovenhalen;
- Betogingen zijn voor de machtelozen. - |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik sta open voor alle argumenten. |
Zeker niet aanwezig.
Ik ga mij niet even belachelijk maken als die andere betogers. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat wordt een historische dag. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar Vlaamse betogingen zijn zelden een feestje, alleen maar flauw kneuterig gezaag, helaas. Dat is meteen ook de reden waarom ik er niet naartoe zal gaan. |
Ik weet het niet jong. Zou je eerst geen steun zoeken bij de Vlaamse Beweging?
|
Citaat:
Wat ben jij moe? Ik ben het helemaal niet moe. Liever geen regering dan weer zo een typische Belgische regering. Voor de rest moet ge er, denk ik, niet op hopen dat wij Vlamingen op een even rustige manier een anti Belgische en anti monarchistische betoging zullen kunnen houden zoals de voorbije van de Belgicisten pro monarchie en pro België. Een Vlaamsgezinde betoging mondt gegarandeerd uit in rellen, schermutselingen, hardhandig optreden, waterkanonnen. Als ze goed zouden durven zouden ze er nog 't leger bij hallen om ons met tanks uiteen te drijven. Het heet dan misschien wel een democratie maar het is een regelrechte dictatuur hoor. Ge zult het al om te beginnen zonder toestemming moeten doen denk ik, en dan krijg je dit; http://www.youtube.com/watch?v=Ccyl3iCybiU http://www.youtube.com/watch?v=fS9uK...eature=related |
Citaat:
"...Vlaams Blok betoging..." "...extreem-rechts op straat..." "...tegenbetoging van linksen..." "...betogingen verboden..." "...Antifa: B&H leden aanwezig, schreeuwe moord en brand..." |
Men gaat er een officiele demonstratie van maken.
De manifestatie is bedoeld voor een pro-Vlaanderen, dus tegen het belgische compromismodel en voor een onafhankelijk vlaanderen. |
Citaat:
Misschien heeft die betoging jullie toch meer pijn gedaan dan ik dacht? |
Die pro-Vlaamse betoging gaat bitter weinig man trekken hoor. Onze forumbelgicisten gaan hun tijd hebben hier. De drama van gisteren zal nog een staartje krijgen.
België is een lam land, sowieso kan je de mensen niet echt mobiliseren hier. |
Citaat:
Welke reactie er komt vanwege het establishment is overigens niet belangrijk, die kan je nu al voorstellen. De vraag is wat je met die betoging wil bereiken. En hoe je die boodschap aan het brede publiek overbrengt. Wat onnozel gaan betogen zoals zondag zonder doordachte strategie of boodschap is zinloos. Ik vrees dat deze "pro-Vlaamse betoging" weer een hoop gekanker gaat worden van kaakslagflamingantjes. |
Kortom, Vlamingen gaan de straat maar niet op, want de media mochten eens tegen zijn.
Schapen. Weet je wat? Buk dieper, Vlaam! België gaat niet barsten zonder een dosis gezonde volkswoede. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be