Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   PVV: reizigster met hoofddoekje niet in bus (https://forum.politics.be/showthread.php?t=149796)

nickb 25 januari 2011 00:06

PVV: reizigster met hoofddoekje niet in bus

Omdat we in België dezelfde soort extreme mensen in de politiek hebben, plaats ik deze in Immigratie en integratie.

Als je denkt dat het niet gekker gaat worden, dan wordt je weer verrast door zoveel gevaarlijke domheid. Er NIET voor stemmen en daar een cordon sanitaire rond bouwen is wat men moet blijven doen. Het werkt.

Citaat:

’Hoofddoekje ook in regionale bus taboe’
Gepubliceerd op 24 januari 11, 09:12 Laatst bijgewerkt op 24 januari 11, 09:20

Als de PVV aan de macht komt in Noord-Holland, overweegt lijsttrekker en Kamerlid Hero Brinkman op termijn hoofddoekjes te verbieden in de regionale buslijnen van deze provincie.

Over zo’n hoofddoekjesverbod valt te praten’’, zegt Brinkman. Eerder al zei het Tweede Kamerlid dat hij bezoekers met een hoofddoekje de toegang wil ontzeggen tot de provinciegebouwen.
De PVV’er nuanceert zijn opmerking wel. ,,Het gaat erom dat als iemand iets van de provincie wil, en zij draagt een hoofddoek, ze niet welkom is. Maar als de overheid iets van jou wil, en je moet daarvoor langskomen, zoals bij een gemeente, dan mag je van mij wel een hoofddoek dragen. Maar bij de provincie gebeurt dat laatste toch niet. Onbestaanbaar. Bij de provincie komen alleen mensen die iets van de provincie willen.’’
De provincie subsidieert ook het regionale busvervoer in Noord-Holland. Mogen vrouwen met een hoofddoek dan nog wel met de bus?
Brinkman: ,,Dat is voor nu nog een stap te ver. In de toekomst valt er wel over zo’n verbod te praten.’’
bron: http://www.haarlemsdagblad.nl/nieuws....ece/%E2%80%99

PVV is afkorting van Partij Voor de Vrijheid. :oops:

alice 25 januari 2011 00:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nickb (Bericht 5250570)
Omdat we in België dezelfde soort extreme mensen in de politiek hebben, plaats ik deze in Immigratie en integratie.

Als je denkt dat het niet gekker gaat worden, dan wordt je weer verrast door zoveel gevaarlijke domheid. Er NIET voor stemmen en daar een cordon sanitaire rond bouwen is wat men moet blijven doen. Het werkt.

Dat is onnozel, mensen dragen in hun privéleven wat ze willen, zie niet in waarom je op basis hiervan bezoekers van openbare gebouwen en vervoer moet discrimineren.

Wisord 25 januari 2011 01:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nickb (Bericht 5250570)

Gekke tijden waar we in leven ... de kledingpolitiek ??? :roll:

Inno 25 januari 2011 01:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wisord (Bericht 5250641)

Je wilt toch een seculiere staat? religieuze kledij kan toch niet.

Wisord 25 januari 2011 01:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Inno (Bericht 5250642)

Ik zou niet weten waarom mensen niet vrij mogen zijn om de kledij te dragen die zij willen ? Waar lees jij dat ik dit goed zou keuren mijn beste Inno ?

Xenophon 25 januari 2011 02:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wisord (Bericht 5250641)

Waarom niet? Na de gedachtepolitie, de kledijpolitie.
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Inno (Bericht 5250642)

Ze zijn alleen seculier als het tegen tante nonneke is.

Wisord 25 januari 2011 02:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 5250648)
Waarom niet? Na de gedachtepolitie, de kledijpolitie.

Ze zijn alleen seculier als het tegen tante nonneke is.

Ik merk weer een hoog gehalte van zelfmedelijden op ? .... Gaat de vlaggendraad u niet goed meer af ?

Van mij mogen die nonnen enz dragen wat ze willen .... who cares ?

Inno 25 januari 2011 02:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wisord (Bericht 5250646)
Ik zou niet weten waarom mensen niet vrij mogen zijn om de kledij te dragen die zij willen ? Waar lees jij dat ik dit goed zou keuren mijn beste Inno ?

Op scholen godsdienstles verbieden, kruisen weghalen, maar religieuze kledij van je vrienden toelaten. .

Wisord 25 januari 2011 02:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Inno (Bericht 5250651)
Op scholen godsdienstles verbieden, kruisen weghalen, maar religieuze kledij van je vrienden toelaten. .

Dat geld voor elk geloof he man ...

Inno 25 januari 2011 02:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wisord (Bericht 5250660)
Dat geld voor elk geloof he man ...

Dus godsdienstles afschaffen, kruisen weghalen en religiueze kledij voor iedere gelovige toelaten, wetende dat christenen niks speciaal dragen.

Als je alle religie uit school wilt verbannen, dan ook de kledij.

Wisord 25 januari 2011 02:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Inno (Bericht 5250661)
Als je alle religie uit school wilt verbannen, dan ook de kledij.

Waarom zou men kledij moeten bannen ... 8O8O8O . Ben jij een nudist ?

Inno 25 januari 2011 02:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wisord (Bericht 5250670)
Waarom zou men kledij moeten bannen ... 8O8O8O . Ben jij een nudist ?

Ik had het over religieuze kledij, maar dat weet je wel.

Wisord 25 januari 2011 02:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Inno (Bericht 5250673)
Ik had het over religieuze kledij, maar dat weet je wel.

Dus je bent geen nudist ?

D'ARTOIS 25 januari 2011 07:14

Het hoofddoekjes verhaal is een feitelijk non-issue.
Een vrouw die een sjaal gebruikt mag dus niet de bus in.
De onvoorstelbare hufterigeheid van beroepsproleet Hero Brinkman spreekt hier wel voor zich.
Dit soort politici zou men direct moeten verwijderen uit het politieke bestel.
In plaats van zich in te spannen de daadwerkelijke problemen op te lossen houdt men zich bezig met dit mm2 geneuk.
achterlijke idioot!

guido 007 25 januari 2011 07:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Inno (Bericht 5250651)

In de speelgoedwinkel de varkens uit de boerderij halen ....

Alleen wij moeten ons aanpassen.

Xenophon 25 januari 2011 14:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wisord (Bericht 5250650)
Ik merk weer een hoog gehalte van zelfmedelijden op ? .... Gaat de vlaggendraad u niet goed meer af ?

Van mij mogen die nonnen enz dragen wat ze willen .... who cares ?

Wat is dat misschien? Een vlaggendraad?

Wisord 25 januari 2011 14:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 (Bericht 5250727)
In de speelgoedwinkel de varkens uit de boerderij halen ....

Alleen wij moeten ons aanpassen.

1 Die speelgoedwinkel is achterlijk

2 Je bent een calimero

COCHINILLO 25 januari 2011 14:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door D'ARTOIS (Bericht 5250718)
Het hoofddoekjes verhaal is een feitelijk non-issue.
Een vrouw die een sjaal gebruikt mag dus niet de bus in.
De onvoorstelbare hufterigeheid van beroepsproleet Hero Brinkman spreekt hier wel voor zich.
Dit soort politici zou men direct moeten verwijderen uit het politieke bestel.
In plaats van zich in te spannen de daadwerkelijke problemen op te lossen houdt men zich bezig met dit mm2 geneuk.
achterlijke idioot!

Een islamitische hoofddoek is niet zomaar een "sjaaltje". Een islamitische hoofddoek is een uniform, en staat voor een bepaalde overtuiging, een bepaalde houding, een bepaalde aandrang om tegen eigen geloofsgenoten te duiden dat ze geen prijs stellen op verkrachting in tegenstelling tot die naaktlopende hoeren, die daar geen probleem mee hebben anders zouden ze zich wel bedekken - nietwaar? -

Een islamitische hoofddoek staat dus gewoon gelijk aan een uniform en mag op dezelfde manier behandeld worden als een SS zwart pak, of een NSB bruin hemd gedoe.
Op het openbaar vervoer mag je blijkbaar ook met een lange witte soepjurk rondlopen, dus waarom niet met de islamitische vlag?

Maar om in openbare gebouwen BINNEN TE TREDEN denk ik wel dat een verbod op zulke politiek gebaseerde kwalijke ideologische kledingstukken best mag worden toegepast.

abou Anis 25 januari 2011 14:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door COCHINILLO (Bericht 5251493)
Een islamitische hoofddoek is niet zomaar een "sjaaltje". Een islamitische hoofddoek is een uniform, en staat voor een bepaalde overtuiging, een bepaalde houding, een bepaalde aandrang om tegen eigen geloofsgenoten te duiden dat ze geen prijs stellen op verkrachting in tegenstelling tot die naaktlopende hoeren, die daar geen probleem mee hebben anders zouden ze zich wel bedekken - nietwaar? -

Een islamitische hoofddoek staat dus gewoon gelijk aan een uniform en mag op dezelfde manier behandeld worden als een SS zwart pak, of een NSB bruin hemd gedoe.
Op het openbaar vervoer mag je blijkbaar ook met een lange witte soepjurk rondlopen, dus waarom niet met de islamitische vlag?

Maar om in openbare gebouwen BINNEN TE TREDEN denk ik wel dat een verbod op zulke politiek gebaseerde kwalijke ideologische kledingstukken best mag worden verboden.

Liggen uw prioriteiten niet verkeerd? http://forum.politics.be/showthread.php?t=149873

COCHINILLO 25 januari 2011 14:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door abou Anis (Bericht 5251522)
Liggen uw prioriteiten niet verkeerd? http://forum.politics.be/showthread.php?t=149873

is dat uw enig wederwoord?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be