![]() |
Wie heeft een glazen bol?
Ik heb hier een toffe vragenlijst. Kunnen we binnen een paar maand eens kijken wie er het dichtste bij zat. :-) Er zit een beetje vanalles tussen?
Wie trekt de stekker uit de onderhandelingen? Breken we het record van Irak? Wanneer zijn het nieuwe verkiezingen? Hoeveel haalt de N-VA bij die verkiezingen? Wanneer zal een compromis bereikt worden? (regeringsvorming of splitsingscompromis) Wie wordt Premier? Indien er een nieuwe federale regering komt, gaat die vallen voor het einde van de termijn? Wanneer sterft Albert II? Gaat hij worden opgevolgd door Filip? Wanneer gaat men het einde van België echt bespreken? (En niet zoals deze zomer; plan B als Waalse blufpoker) Wanneer wordt Vlaanderen onafhankelijk? Wie nog meer vragen weet, vul maar aan. Hoe meer hoe beter. Hoe sneller aangevuld wordt, hoe sneller we de vragenlijst allemaal kunnen invullen :-) |
Wie trekt de stekker uit de onderhandelingen? Niemand & Iedereen
Breken we het record van Irak? JA Wanneer zijn het nieuwe verkiezingen? Mei Hoeveel haalt de N-VA bij die verkiezingen? 29% Wanneer zal een compromis bereikt worden? (regeringsvorming of splitsingscompromis) 25/12/2011 Wie wordt Premier? Di Rupo Indien er een nieuwe federale regering komt, gaat die vallen voor het einde van de termijn? JA Wanneer sterft Albert II? ?? Gaat hij worden opgevolgd door Filip? JA Wanneer gaat men het einde van België echt bespreken? (En niet zoals deze zomer; plan B als Waalse blufpoker) ca. 20 jaar Wanneer wordt Vlaanderen onafhankelijk? ca. 20 jaar |
Citaat:
:-D (alleen: ik denk dat een nieuwe regering er zal zijn op 6/12/2011: met Sinterklaas, want daar moet je dan wel in geloven :-D ) |
Citaat:
|
Citaat:
Vandejaar leg jij het loodje :-) |
Afgaande op de meeste posts denk ik dat op dit forum de vraag "wie heeft geen glazen bol?" uiteindelijk een meer overzichtelijke draad zal opleveren.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be