![]() |
Koninklijke vliegreisjes voor 160.000 euro in volle crisis:
http://www.clint.be/actua/binnenland...mpaign=dinsdag
Koninklijke vliegreisjes voor 160.000 euro in volle crisis: |
![]() Zo gaat hij vertrekken, zwaait hij Belziek uit?? De groeten, de kost en de wind vanachter. |
Als ik het zo lees mogen we al blij zijn dat hij niet op zijn bootje is gaan zitten want dat zou nog meer gekost hebben.
En nu heeft de mens zelfs geen verlof mogen nemen door Bart De Wever! Foei Bart! Nu hebben ze 20 keer over en weer moeten vliegen! |
Waarom vliegt hij niet met Quantas ? :)
|
Citaat:
|
Bon, waar zijn die anti-vliegtuigraketten?
|
Citaat:
|
Het zou wel cool zijn moest ie opeens met Ryanair zou vliegen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een voorbeeld van een werkende mens, een hard werkende mens. Je zou bijna durven zeggen dat Hij een hardwerkende Vlaming is ;) Laat ons alles aan Hem een voorbeeld nemen.:roll: Als ik de NVA was zou ik eisen dat iedereen blijft werken tot z'n 70ste. |
Hoeveel zou dat vliegtuig gekost hebben zonder zijn reizen ?
|
Citaat:
Dan willen ze ons doen geloven dat een president zou duurder zijn dan een koning. Maar als we nog maar eens gewoon de beiden hun functie als staatshoofden naast elkaar zouden leggen en we zouden dan per gepresteerde tijd eens een vergelijk maken denk ik dat ons koningshuis minstens 1000 keer duurder is dan een president. |
Citaat:
Ik heb gelezen in de gazet, dat hij niet zou mogen 'voor de veiligheid'. Wie bedreigt zijn veiligheid ? Wat ik wel vermoed: eenderwie van de B. diensten "veiligheid" die zou opperen dat dit misschien eens moet bekeken worden, zou op staande voet ontslagen worden - of in geval van vaste benoeming, overgeplaatst naar een minderbedeelde dienst gelijk de Hulpkas voor Werklozensteun. |
Citaat:
Wie bedreigt zijn veiligheid? Niemand waarschijnlijk, net zoals niemand de Duitse president zou bedreigen, maar ik vermoed dat zoiets geldt voor zowat ieder staatshoofd. Ge zou de vergelijking eens moeten maken. |
Citaat:
De zin "De koning is op vakantie." klinkt trouwens erg absurd. Ik betaal ook liever €150 aan iemand die 10 uur werkt, dan €100 aan iemand die 2 uur werkt. Ook al is die laatste dus 'goedkoper', er is zoiets als geld en wat je er voor terugkrijgt. |
Citaat:
Ik weet enkel dat, wanneer ze hem hier moeten hebben om aan hem rapport uit te brengen over dit of dat, men hem ergens ter wereld moet gaan afhalen, waar hij kennelijk niet bezig is met WERKEN. Tenzij ge, vreten, zuipen en schijten, ook werken noemt natuurlijk. |
Jawaade,t'steekt hem daar niet nauw.......Crisis???? wie,waar,hoe ????
|
Citaat:
Net als iedereen vind ik het echt niet kunnen wat Die allemaal doet met ons geld. Dat ze die monarchie maar snel opdoeken, die heeft totaal geen zin. Het kost ons bakken geld ja. |
Dak iedereen. Ikke ben prins Philip en ik niet leuk vind dat onze troowe forummèrs zo geven af op mijne papa. Skande!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be