![]() |
Johan Vande Lanotte straks naar koning voor tussentijds verslag
:lol::lol::lol:
Wat een klucht. . Citaat:
|
Een klucht, ja.
Maar wat daar plezant aan is, is mij een raadsel. |
Tussentijds ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????
Wahahahahahahhahahahahahahahah |
Citaat:
Maar toen ik het bericht las dat "Johan Vande Lanotte straks naar koning voor tussentijds verslag" ging, toen kreeg ik een slappe lach... . |
Sire, c'est foutu
|
kent die man geen schaamte?
na 100 dagen proberen geef je de opdracht terug en laat je een ander een poging doen, vanuit wellicht een andere invalshoek. nu ja, dat doe je in feite al na een dag of 20. uiterlijk.... |
Benieuwd wat die te vertellen heeft, geen jota denk ik.
|
De koning wil weten of de onderhandelingen deze week of volgende week zullen crashen, zodat de vorst zijn aanstaande vakantie naar de Middellandse zee nog goed kan plannen.
|
Citaat:
Le lourdeau du N-VA est toujours la ! Tu m'avais promis que tu savais comment t'en debarasser, mais il n'a toujours pas le Piet Noir. - Je sais, Sire, je ferai de la penitence. - Et ca va nous mener ou, ta penitence, Jean ? Non mais. Allez, au boulot, mon vieux. Debarasse-moi de ce type, et un peu plus vite que ca. J'ai des vacances a prendre, moi. - oui, Sire... |
Als ik koninklijk bemiddelaar hoor denk ik onwillekeurig aan Koen Meulenaere met
Citaat:
|
Citaat:
En we spartelen maar verder en verder,dat wereldrecord moet eraan.... |
Citaat:
Citaat:
|
Na 100 dagen Johan Vandelanothing zijn we nog geen stap verder in de regeringsvorming. Het lijkt me dan ook duidelijk dat onze sos de perfecte man is om deze onderhandelingen verder te zetten.
|
mss toch BDW nog eens maximaal 10 dagen geven voor een poging ?
|
De perfecte man voor de perfecte job: la belgique redden.
|
Citaat:
En daarnet las ik in de krant dat Demottige zich afvraagt wat de Vlaamse partijen wel willen. Wel, als hij dat nu nog niet weet ... als hij dat niet eer heeft durven vragen ... en herinnert hij zich de verkiezingsuitslag niet meer misschien ?? |
Citaat:
|
Volgens mij leiden de Franstalige politiekers collectief aan dementie. Ze vergeten om de twee dagen wat die Vlamingen nu weeral willen.:-P
|
Citaat:
|
Volgens mij vragen de Vlaamse politiekers elke keer iets anders... Dus weten zij inderdaad niet wat zij willen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be