Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2010 en regeringsvorming (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=218)
-   -   Stelletje Pubers (https://forum.politics.be/showthread.php?t=149961)

Salvadorii 26 januari 2011 20:27

Stelletje Pubers

Elio krijgt zijn zin niet, en neemt zijn telefoon niet meer op al hij ziet dat het Bart of Johan is aan de lijn.
Joelle krijgt haar zin niet, en wordt echt kwaad! KWAAD!

Nu, volgens mijn adolescenten-stereotypen handboek gaat Javaux dreigen met zelfmoord... of op zijn minst een nihilistisch pleeidooi houden dat de wereld zinloos is.:lol:

De gemuilkorfde 26 januari 2011 20:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii (Bericht 5255003)
Elio krijgt zijn zin niet, en neemt zijn telefoon niet meer op al hij ziet dat het Bart of Johan is aan de lijn.

Nu, volgens mijn adolescenten-stereotypen handboek gaat Javaux dreigen met zelfmoord... of op zijn minst een nihilistisch pleeidooi houden dat de wereld zinloos is.:lol:

Ze doen mij eerder denken aan nog niet schoolrijpe kleuters dan aan pubers.
Hola, hij heft zijn fleske niet rap genoeg gekregen, kijk eens hoe kwaad hij is, hij gooit die weer op de grond.
Beter eventjes gerust laten, het kindje is colèrig.

Steben 26 januari 2011 20:43

Citaat:

Adolf Hitler had ook zo'n hedendaags waalse manier van handelen.
Dat voorspelt veel goeds, gezien de uiteindelijke nederlaag :cheer:

E. Gidius 26 januari 2011 20:46

Citaat:

Heeft iets van Der Untergang...

Bad Attila 26 januari 2011 20:47

Citaat:

Naar het schijnt krijgt De Wever geen wafels meer.

Distel 26 januari 2011 20:48

Citaat:

Het is nu in spanning afwachten wie zijne papa bij de polies zit.

Max van Dietschland 26 januari 2011 21:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius (Bericht 5255046)
Heeft iets van Der Untergang...

:lol:

Zoiets dus, vervang Di Rupo door Milquet als Führer:

http://www.youtube.com/watch?v=a9F5Ksc6dFg

kelt 26 januari 2011 22:03

Ondertussen heeft het Belgische Federale niveau een bevoegdheidsoverdracht gedaan naar...het Europese niveau.

Belgie,zoals overigens de andere landen,heeft zich ertoe verplicht de EU op de hoogte te stellen van de begrotingsparameters nog voordat er een begroting beslist zou worden,en dat niet alleen voor het komend jaar,maar ook een realistische prognose voor de komende jaren...

Als dat de EU niet aanstaat kunnen er maatregelen volgen.....

Ik bedoel maar,sit back and enjoy.........De Belgische "ontslagnemende" regering zit al in een streng karkas omdat ze zelf geen nieuwe leuke initiatiefjes meer MAG nemen,en straks is het officieel,ze zal onder curatele staan vanuit het EU-niveau....In ieder geval zal er niet meer met de toekomst van de mensen gespeeld KUNNEN worden...waarmee een vraag vanuit die betoging zondag laatstleden beantwoord zal zijn....

Kijk,besparen doe je zelf,ofwel zullen anderen U dat komen opleggen,met als laatste dreiging de botte bijl van het IMF

"Yves" zal voorlopig nog niet veel kunnen zorgen voor de geitjes (ik bedoel dan de diertjes in het Ieperse) ;-)

Pelgrim 26 januari 2011 22:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kelt (Bericht 5255241)
Ondertussen heeft het Belgische Federale niveau een bevoegdheidsoverdracht gedaan naar...het Europese niveau.

Belgie,zoals overigens de andere landen,heeft zich ertoe verplicht de EU op de hoogte te stellen van de begrotingsparameters nog voordat er een begroting beslist zou worden,en dat niet alleen voor het komend jaar,maar ook een realistische prognose voor de komende jaren...

Als dat de EU niet aanstaat kunnen er maatregelen volgen.....

Ik bedoel maar,sit back and enjoy.........De Belgische "ontslagnemende" regering zit al in een streng karkas omdat ze zelf geen nieuwe leuke initiatiefjes meer MAG nemen,en straks is het officieel,ze zal onder curatele staan vanuit het EU-niveau....In ieder geval zal er niet meer met de toekomst van de mensen gespeeld KUNNEN worden...waarmee een vraag vanuit die betoging zondag laatstleden beantwoord zal zijn....

Kijk,besparen doe je zelf,ofwel zullen anderen U dat komen opleggen,met als laatste dreiging de botte bijl van het IMF

"Yves" zal voorlopig nog niet veel kunnen zorgen voor de geitjes (ik bedoel dan de diertjes in het Ieperse) ;-)

Al wat je hier schrijft gaat ook op voor Vlaanderen.
Zowel Belgique als Vlaanderen zijn verleden tijd, maar hier heeft nog niet iedereen dat door.
Welkom in €urië, uw nieuwe vaderland.

ViveLaBelgique 27 januari 2011 11:38

En de grote Bart De Wever is nergens te bekennen. Is hij oververmoeid ?

Ik ben die politieke spelletjes zo kotsmoe.

Gewoon een beetje uit de media blijven, de spanning opbouwen, het klimaat peilen, en dan komt de grote BDW in volle overgave het zwarte pieten spel verder te spelen. Of gaat hij dit keer voor een groot hypocriet mea-culpa imago ?

CyberpunX 27 januari 2011 11:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim (Bericht 5255357)

Idd.

Distel 27 januari 2011 11:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 5256176)

Gewoon een beetje uit de media blijven, de spanning opbouwen, het klimaat peilen, en dan komt de grote BDW in volle overgave het zwarte pieten spel verder te spelen. Of gaat hij dit keer voor een groot hypocriet mea-culpa imago ?

Fantastisch toch hoe zelfs ongefundeerde veronderstellingen en toekomstvoorspellingen nu al gebruikt worden om BDW aan te vallen. Blijkbaar ben je bepaalde politieke spelletjes dan toch niet zo kostmoe als je zelf zegt.

Cyrano 27 januari 2011 11:54

Citaat:

En de sympatieke Elio Di Rupo is nergens te bekennen. Is hij oververmoeid ?

Gewoon een beetje uit de media blijven, de spanning opbouwen, het klimaat peilen, en dan komt de fijgevoelige Elio in volle overgave het zwarte pieten spel verder spelen. Of gaat hij dit keer voor een groot hypocriet mea-culpa imago ?

:roll:

lollysticky 27 januari 2011 11:54

Citaat:

En wat een kortzichtige visie van de buber weer... dus wederom mijn vraag aan de belgicistjes; is de NVA de oorzaak van alle problemen in dit land? Zonder de NVA zal dus alles pico bello lopen?

tschoon verdiep 27 januari 2011 11:58

Elio komt niet meer int nieuws; zijne make-up is op of hij heeft zich verbrand onder de zonnebank

vrijevlaming 27 januari 2011 12:01

Citaat:

't piekt hé :lol:

Bobke 27 januari 2011 12:27

Citaat:

Hij heeft verdriet omdat Elio niet meer mag buitenspelen.

patrickve 27 januari 2011 12:35

Citaat:

Hij zal een kater hebben van de champagne die hij gisterenavond allemaal heeft opgedronken :-)

Txiki 27 januari 2011 12:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim (Bericht 5255357)
Al wat je hier schrijft gaat ook op voor Vlaanderen.
Zowel Belgique als Vlaanderen zijn verleden tijd, maar hier heeft nog niet iedereen dat door.

et voila :clapping:

bgf324 27 januari 2011 15:14

Citaat:

Ja.
Dat heeft zijn rechterhand op radio 1 gezegd deze ochtend.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be