![]() |
Stelletje Pubers
Elio krijgt zijn zin niet, en neemt zijn telefoon niet meer op al hij ziet dat het Bart of Johan is aan de lijn.
Joelle krijgt haar zin niet, en wordt echt kwaad! KWAAD! Nu, volgens mijn adolescenten-stereotypen handboek gaat Javaux dreigen met zelfmoord... of op zijn minst een nihilistisch pleeidooi houden dat de wereld zinloos is.:lol: |
Citaat:
Hola, hij heft zijn fleske niet rap genoeg gekregen, kijk eens hoe kwaad hij is, hij gooit die weer op de grond. Beter eventjes gerust laten, het kindje is colèrig. |
Citaat:
Dat voorspelt veel goeds, gezien de uiteindelijke nederlaag :cheer: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zoiets dus, vervang Di Rupo door Milquet als Führer: http://www.youtube.com/watch?v=a9F5Ksc6dFg |
Ondertussen heeft het Belgische Federale niveau een bevoegdheidsoverdracht gedaan naar...het Europese niveau.
Belgie,zoals overigens de andere landen,heeft zich ertoe verplicht de EU op de hoogte te stellen van de begrotingsparameters nog voordat er een begroting beslist zou worden,en dat niet alleen voor het komend jaar,maar ook een realistische prognose voor de komende jaren... Als dat de EU niet aanstaat kunnen er maatregelen volgen..... Ik bedoel maar,sit back and enjoy.........De Belgische "ontslagnemende" regering zit al in een streng karkas omdat ze zelf geen nieuwe leuke initiatiefjes meer MAG nemen,en straks is het officieel,ze zal onder curatele staan vanuit het EU-niveau....In ieder geval zal er niet meer met de toekomst van de mensen gespeeld KUNNEN worden...waarmee een vraag vanuit die betoging zondag laatstleden beantwoord zal zijn.... Kijk,besparen doe je zelf,ofwel zullen anderen U dat komen opleggen,met als laatste dreiging de botte bijl van het IMF "Yves" zal voorlopig nog niet veel kunnen zorgen voor de geitjes (ik bedoel dan de diertjes in het Ieperse) ;-) |
Citaat:
Zowel Belgique als Vlaanderen zijn verleden tijd, maar hier heeft nog niet iedereen dat door. Welkom in €urië, uw nieuwe vaderland. |
En de grote Bart De Wever is nergens te bekennen. Is hij oververmoeid ?
Ik ben die politieke spelletjes zo kotsmoe. Gewoon een beetje uit de media blijven, de spanning opbouwen, het klimaat peilen, en dan komt de grote BDW in volle overgave het zwarte pieten spel verder te spelen. Of gaat hij dit keer voor een groot hypocriet mea-culpa imago ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben die politieke spelletjes zo kotsmoe. Gewoon een beetje uit de media blijven, de spanning opbouwen, het klimaat peilen, en dan komt de fijgevoelige Elio in volle overgave het zwarte pieten spel verder spelen. Of gaat hij dit keer voor een groot hypocriet mea-culpa imago ? :roll: |
Citaat:
|
Elio komt niet meer int nieuws; zijne make-up is op of hij heeft zich verbrand onder de zonnebank
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat heeft zijn rechterhand op radio 1 gezegd deze ochtend. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be