Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2010 en regeringsvorming (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=218)
-   -   Nu heb ik er genoeg van. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=149972)

Freebie 26 januari 2011 22:56

Nu heb ik er genoeg van.

Bij mij is de emmer vandaag overgelopen, ik ga nu ook mijn eigen partij bekritiseren.

Ik begin bij de groenen. Ze willen eerst stoppen met de 7 partijen maar een week later beseffen ze als daar mee stoppen dat ze geen postje in de regering zullen krijgen dus beslissen ze maar om opnieuw met de 7 partijen willen praten. Met hun 6 zeteltjes. Voor de rest zagen ze een beetje in 'terzake' op iedereen en alles, maar zelf iets doen, neen. Praten kost minder CO2 dan iets doen. LOSERS!

De SPA is respectievelijk de 3de grootste partij van Vlaanderen, maar beseft misschien dat Leterme geen slecht mens is, als je met een bende randdebielen zit zoals de CDH en PS die niet willen toegeven, je zou voor minder stoppen en in het ziekenhuis belanden!

De CDV en NVA zijn terug een kartel aan het worden, maar 'tis een publiek geheim! De VLD zou graag mee willen doen maar er is maar plaats voor 2 partijen in het kartel. Als ze een grote prijs betalen is er misschien plaats voor een 3de partij.

De CDH 'Denkt niets meer', niet dat ze ooit iets gedacht hebben buiten non.

De MR weet niet in welk kamp te lopen, dan wachten ze maar buiten af bij het kampvuur tot iemand hun binnenroept.

Ecolo is op vakantie, want daar hoor je niets meer van.

De PS zei in het begin 'Geen politieke spelletjes', maar wat denk je dat je nu zelf aan het doen bent? HYPOCRIETEN

Ik zou zeggen, splits het land.

VEEL PLEZIER AAN DE ANDERE KANT VAN DE TAALGRENS.

bgf324 27 januari 2011 01:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Freebie (Bericht 5255364)
De CDH 'Denkt niets meer', niet dat ze ooit iets gedacht hebben buiten non.

"Toujours Oui" is ook niet alles.

bgf324 27 januari 2011 01:02

Op welke partij hebt u gestemd, en op welke zou u gaan stemmen?

Ernst Niessen 27 januari 2011 01:04

Citaat:

Correctie: staatsgrens ...

bgf324 27 januari 2011 01:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ernst Niessen (Bericht 5255548)

Was het maar waar :-(

Ernst Niessen 27 januari 2011 01:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 (Bericht 5255562)
Was het maar waar :-(

Volgende maand dan toch ...

bgf324 27 januari 2011 01:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ernst Niessen (Bericht 5255566)
Volgende maand dan toch ...

Mooie verjaardagscadeau :cheer:

Ernst Niessen 27 januari 2011 01:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 (Bericht 5255568)
Mooie verjaardagscadeau :cheer:

Op 12 februari is mijn zoon jarig. Het zou mooi zijn. Voor u in elk geval een onvergetelijk geschenk.

Xing Ho 27 januari 2011 01:39

Nu al? Ik al een jaar of 20. Sjonge jonge.

Freebie 27 januari 2011 07:56

Ik heb niet op de NVA gestemd. De rest vertel ik je niet.

Als ik het te zeggen had zou ik 2 mensen van Europea naar hier halen, 'Den dikke en den dunne' (Verhofstadt en Dehaene). Als dat niet lukt...dan is het tijd voor een revolutie.

bgf324 27 januari 2011 07:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Freebie (Bericht 5255732)

Als ik het te zeggen had zou ik 2 mensen van Europea naar hier halen, 'Den dikke en den dunne' (Verhofstadt en Dehaene). Als dat niet lukt...dan is het tijd voor een revolutie.

Laat het maar zo.
Die hebben het politieke systeem de laatste 20 jaar al naar de kloten gekregen. Ge ziet wat er van komt.

Paulus 27 januari 2011 08:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 (Bericht 5255736)
Laat het maar zo.
Die hebben het politieke systeem de laatste 20 jaar al naar de kloten gekregen. Ge ziet wat er van komt.

Inderdaad.

Dank zij de toegevingen van de vorige generaties politici hebben we zo maar eventjes de grootste staatsschuld ter wereld.

Goed bestuur is wat anders volgens mij.

Paulus.

patrickve 27 januari 2011 08:39

Citaat:

De PS zei in het begin 'Geen politieke spelletjes', maar wat denk je dat je nu zelf aan het doen bent? HYPOCRIETEN

Dat is inderdaad ook mijn standpunt dat gegroeid is sinds 2007. Vroeger was ik zo niet. Helemaal niet. Zoals Vandenboeynants het destijds zegde: "trop is teveel". Met die gasten valt geen zaken meer te doen.

Vito 27 januari 2011 08:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ernst Niessen (Bericht 5255548)

Correctie: taalgrens. Of is er vannacht iets gebeurd waar ik geen weet van heb?

Zwartengeel 27 januari 2011 08:52

Citaat:

Het terughalen van Verhofstadt op zich zou wat mij betreft al een revolutie waard zijn.

den ambetantsten 27 januari 2011 08:55

Mij lijkt dit het ideale moment om artikel 35 open en bloot op tafel te leggen. Laat iedereen nu maar eens duidelijk maken wat hij wil. Als dit nu nog steeds niet kan, is het duidelijk dat iedereen enkel nog bezig is met achterhoedegevechten en profilering met het oog op de komende/nakende verkiezingen.

Txiki 27 januari 2011 08:56

Citaat:

De snelste weg naar het uiteenvallen van het klassieke België, is een klassieke Belgische regering.
knal...

Txiki 27 januari 2011 08:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door den ambetantsten (Bericht 5255787)
Mij lijkt dit het ideale moment om artikel 35 open en bloot op tafel te leggen. Laat iedereen nu maar eens duidelijk maken wat hij wil. Als dit nu nog steeds niet kan, is het duidelijk dat iedereen enkel nog bezig is met achterhoedegevechten en profilering met het oog op de komende/nakende verkiezingen.

Wat denkt u nu zelf? Dat 'men' nu plots voor duidelijkheid zou gaan? Kom, kom, dit optimisme siert u, maar niet overdrijven, he. ;-)

den ambetantsten 27 januari 2011 08:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 5255792)
Wat denkt u nu zelf? Dat 'men' nu plots voor duidelijkheid zou gaan? Kom, kom, dit optimisme siert u, maar niet overdrijven, he. ;-)

Ja, eigenlijk... 't was duidelijk een zwak moment van me. Maar dan wel eentje waar ik in al mijn onschuld en optimisme volledig achter blijf staan. Artikel 35, zonder meer. Maar 't zal niet, 't kan niet, 't mag niet (nog niet). Het schimmenspel moet eerst nog een tijdje voortduren om vervolgens naar dé clash te gaan met nieuwe verkiezingen.

fonne 27 januari 2011 09:16

Citaat:

Twee gebuisden op het vak "BHV splitsen".
Wel grootste onderscheiding in de vakken "in de frigo steken" en "kop in het zand steken".
Jij wil België wel echt zo snel mogelijk kapot, beken maar.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be