![]() |
N-VA getuigt: "het is de schuld van de Franstaligen"
Om nog maar eens te bevestigen wat we al lang wisten.
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20110127_017 "Onderhandelen houdt in dat je openstaat voor de voorstellen van anderen. De Franstaligen zijn het overigens niet gewoon dat de Vlaamse partijen een ondergrens hebben. De N-VA en de CD&V hebben die nu wel. En ook de andere Vlaamse partijen beseffen dat er een hervorming moet komen. Het is niet alleen ons standpunt, het is dat van de Vlaamse burger, zo bleek uit de verkiezingsuitslag." |
in feite is het niemands fout.
Vlaanderen wilt meer Vlaanderen en minder België, Franstaligen willen meer België. er is gewoon geen compromis mogelijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...compromis.aspx Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
|
Nu ja, je kan moeilijk van de NV-A verwachten dat het zegt dat het haar eigen schuld zou zijn, hé... Je verwacht dat van niemand, ook niet van de PS bij voorbeeld.
|
Citaat:
|
Citaat:
Niets nieuws onder de zon. Natuurlijk zou de NVA dit gaan zeggen. Precies het scenario dat ik had voorzien in October in Stap 3. |
Citaat:
|
Citaat:
Je zult ooit ook eens het einde van België moeten incalculeren in uw voorspellingen. We zitten al veel verder. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
sossen zijn luie salongangers |
Citaat:
|
Partijfanboys ten spijte, maar de waarheid zal wel in het midden liggen. Beide kampen zijn gewoon bezig met een loopgravenoorlog.
Ten groot jolijt van de splitsers. Nuja, hopelijk lopen er ook nog wat reunificaters rond voor een heel-nederland :) |
Citaat:
Dat de NVA meer dan 20% ging halen was een illusie Dat de NVA meer dan 30% ging halen was een illusie Dat de franstaligen gingen blokkeren en dat het land onbestuurbaar ging zijn zelfs zonder NVA was een illusie Ik maak me zo graag illusies. :cheer: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be