Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Printer slaat tilt (https://forum.politics.be/showthread.php?t=150022)

The Syndrome 27 januari 2011 19:59

Printer slaat tilt

Ik moest iets afprinten van een site , geen probleem , de eerste 4 bladzijden waren normaal , daarna enkel lettertjes en symbooltjes boven elk blad , de rest blijft blanco , zoals , x*x 64wx 88 en dan nog wat hartjes en smileys erbij .
Wat is dat 8O

manta 27 januari 2011 20:03

Nieuw soort beveiliging tegen kopiëren ???

Trixie 27 januari 2011 20:18

Ge hebt nog geluk. Ooit, jaren geleden, wilde ik 1 blz afprinten. Ik dus op diene knop geduwd voor 1 copie en terug naar de keuken waar ik aan't koken was. Na toch een 20-tal minuten meende ik iets te horen vanuit mijn bureau. Ik ga kijken en wat blijkt? Heel mijne stapel printpapier was erdoor gejaagd. Exact 98 copieën (heb ze nageteld) zijn uit die printer gekomen. Grrr...mijnen inkt bijna op natuurlijk.

Ratatosk 27 januari 2011 20:21

Russische oplossing gebruiken

bgf324 27 januari 2011 20:21

Printscreen

Ars_Nova 27 januari 2011 20:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Syndrome (Bericht 5257608)
Ik moest iets afprinten van een site , geen probleem , de eerste 4 bladzijden waren normaal , daarna enkel lettertjes en symbooltjes boven elk blad , de rest blijft blanco , zoals , x*x 64wx 88 en dan nog wat hartjes en smileys erbij .
Wat is dat 8O

Vercrapte data. Uw printer verstaat de commando's die uw PC stuurt niet.
Gaat al de rest nog? Hebt ge al een selftest geprobeerd? Driver checken in uw browser? Mss hebt ge ooit een andere printer gehad en staat hij nu per ongeluk op de oude driver...
IN sommige gevallen kan het ook een hardware-probleem zijn...

manta 27 januari 2011 20:33

Beveiliging van sites gaat steeds verder ook ... 8O

Zoals DEZE SITE , je kan via de link niet eens op die pagina als je een watje bent ... Straf dat ze zo'n dingen al kunnen ...
Pertang ne knappe site, bekijk de filmpjes er maar eens , die staan nergens anders ... 8-)

Jazeker 28 januari 2011 08:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 5257707)

Zoals DEZE SITE , je kan via de link niet eens op die pagina als je een watje bent ... Straf dat ze zo'n dingen al kunnen ...
Pertang ne knappe site, bekijk de filmpjes er maar eens , die staan nergens anders ... 8-)

LOL!

Scherven A. Mok 28 januari 2011 08:07

ocharme Marcel

Jazeker 28 januari 2011 08:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Syndrome (Bericht 5257608)
Wat is dat 8O

Poging nr. 1, haal de stekker eruit. Laat 'm zo een tijdje staan... de meeste printers raken dan wel de rommel uit hun geheugen kwijt.

Herr Flick 28 januari 2011 08:51

Toen ik sysadmin was bij een redelijk groot bedrijf verslikten we ons nekeer in onze koffie, toen ineens al de printers chinees begonnen te spuwen, ... het ene blad na het ander, ...

we beginnen dat te controleren, blijkt dat dat niet alleen op onze printers is, maar op printers overal in het gebouw, en ook op die in de bijkantoren in Antwerpen, Gent, etc...

Bleek dus een virus te zijn, nu we hadden dat redelijk snel onder controle, maar als ge de som van alle printers maakt, zijn er toen toch wel een paar dozen papier doorgevlogen.

guido 007 28 januari 2011 08:56

Ik print nooit rechtstreeks van een site, tenzij het in PDF of iets dergelijks staat.

Ik durf al eens iets te kopieren en dit via het kladblok of paint te bewerken en dan uit te printen.

BigF 28 januari 2011 12:53

Citaat:

:-D
Goeike.

manta 28 januari 2011 13:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 5259017)
:-D
Goeike.

Jammer da ge niet kunt zien hoeveel er op zitten klikken hé ... :lol:
Maar hoeveel zouden er hunne firewall afgezet hebben om toch maar ne glimp op te vangen van de prachtige site ...

BigF 28 januari 2011 15:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Trixie (Bericht 5257662)
Ge hebt nog geluk. Ooit, jaren geleden, wilde ik 1 blz afprinten. Ik dus op diene knop geduwd voor 1 copie en terug naar de keuken waar ik aan't koken was. Na toch een 20-tal minuten meende ik iets te horen vanuit mijn bureau. Ik ga kijken en wat blijkt? Heel mijne stapel printpapier was erdoor gejaagd. Exact 98 copieën (heb ze nageteld) zijn uit die printer gekomen. Grrr...mijnen inkt bijna op natuurlijk.

Gewoon uit curieusiteit; hoe komt ne mens erop om nadat-ie gemerkt heeft dat de printer een foutje heeft gemaakt die stapel bladeren te gaan tellen?
Lucht dat dan op? Als je dan uiteindelijk tenminste weet dat er 97 exemplaren te veel uit de printer zijn gerold?
Dat impliceert wel dat je vooraf een schatting maakt natuurlijk. Je bekijkt die stapel, vergelijkt in gedachten even met een volle riem, vraagt je dan af hoeveel bladeren er eigenlijk in ne volle riem zitten, en doet een gok.
Dat is het beslissende moment. Vanaf hier is het all or nothing. Een lager aantal dan je schatting en je dag kan, desondanks die kloteprinter, niet meer stuk. Zijn het er meer dan je schatting en je kan wel huilen. Komt dat er nog eens bij. De printer doet raar en nu zijn er nog meer bladeren verspild dan ik had geschat. Oh arme ik!
Kortom, het gaat om het moment van de gok. En laat dat nu net het probleem zijn. Gokken is verboden. Niet in Las Vegas nee, maar hier wel. Vandaar.
De volgende keer dat ge nog eens zo'n frats voorhebt met uwe printer gooit ge gewoon heel die toren papier weg. Niks tellen. Hoppa, oud papier. Gewoon zoals de wet het voorschrijft.
't Zou ni tof zijn als oma in de bak geraakt door al haar getel eh?

Dronkoers 28 januari 2011 15:21

Citaat:

Godverdoeme :-D

Nice 1 :-D

brufon 28 januari 2011 15:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 (Bericht 5258609)
Ik print nooit rechtstreeks van een site, tenzij het in PDF of iets dergelijks staat.

Ik durf al eens iets te kopieren en dit via het kladblok of paint te bewerken en dan uit te printen.

en anders, eerst naar pdf printen ey

Johnny Blaze 28 januari 2011 16:02

Wees blij dat uw printer niet dit deed:

http://www.youtube.com/watch?v=b3Z2b_UNpmc

manta 28 januari 2011 16:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 5259365)
Godverdoeme :-D

Nice 1 :-D

Da meende ni ... :-D

Allee ja , 'k had da eigenlijk wel kunnen denken hé ... ;-)

Demper 28 januari 2011 16:33

format c lost dat op

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be